همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی و اموربین الملل ستادهای راهیان نورشهید صیاد شیرازی و شهید باقری گفت: ۳ ستاد شهید صیاد شیرازی، شهید باقری و شهید برونسی از ۱۳ اسفند تا هشتم فروردین آماده اعزام هموطنان به مناطق عملیاتی جنوب هستند.

راهیان نور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، «سیدعلی بنی هاشمی» در مورد اعزام های راهیان نور سال 95 افزود: سه ستاد شهید صیاد شیرازی، شهید باقری و شهید برونسی آماده اعزام مردم و گروه ها به مناطق عملیاتی جنوب هستند.

وی اظهارکرد: ستاد شهید صیاد شیرازی ویژه اعزام کاروانی گروه های مردمی است که از تاریخ 13 اسفندماه اعزام این ستاد آغاز شده و تا روز چهار فروردین ادامه خواهد داشت که هر روز حدود 700 نفر ظرفیت پذیرش و اعزام خواهیم داشت. ثبت نام ستاد شهید صیاد شیرازی از دیماه آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ها ادامه خواهد داشت.

بنی هاشم با اشاره به برنامه ستادشهید باقری در اعزام خودروهای شخصی به سرزمین های نور تصریح کرد: زمان اعزام این ستاد 26 اسفندماه آغاز و تا هشتم فروردین ادامه می یابد که روزانه 400 نفر در این اردوها شرکت می کنند و ثبت نام این ستاد از دو روز پیش یعنی 15 بهمن ماه آغاز شده است.

مسئول روابط عمومی و اموربین الملل ستادهای راهیان نورشهید صیاد شیرازی و شهید باقری گفت: ستاد شهید برونسی ویژه افرادی است که نتوانسته اند به هر طریقی از سوی ارگان ها و سازمان های مربوطه به راهیان نور سفر کنند. زمان اعزام این ستاد از 28 اسفند تا 4 فروردین ماه است و ثبت نام هم اکنون از طریق سایت راهیان نور امکان پذیر است.

وی درخصوص نحوه اعزام از طریق ستاد شهید برونسی افزود: حرکت ابتدایی ستاد شهید برونسی ازتهران و شهرهای در مسیر سفر مثل قم، اراک و بروجرد خواهد بود. با توجه به اینکه امکان اعزام از شهرهای دیگر ممکن نیست افراد می بایست خود را به تهران برسانند.

بنی هاشمی گفت: پس از اعلام فراخوان عمومی جذب خادمین سه هزار نفر شامل هزار خانم و دو هزار آقا ثبت نام کردند که از این میان 350 نفر متشکل از 150 خانم و 200 آقا برای خدمت رسانی به زائرین راهیان نور انتخاب شدند.

وی با اشاره به ثبت نام 500 نفر از افراد زیر16 سال و تعداد بالای داوطلبین نوجوان در مورد نحوه گزینش افراد افزود: در حدود 50 درصد از ثبت نام کنندگان از طلاب بودند که ما به تناسبت روحیه جهادی افراد در بازه سنی 18 تا 30 سال گزینش شدند.

کد خبر 324326

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha