همشهری آنلاین: امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

اسماعیلی

متن پیام امیر فرماندهی محترم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به مناسبت 19 بهمن ماه روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه 19 بهمن 57 ثمره خون دلیرانی از تبار باران و پیوند رادمردانی از جنس غیرت و مردانگی با دریای خروشان آزادگی و عزّت مندی ملت شریف ایران اسلامی است. آنانی که در ظلمت و سیاهی شب، شمع امیدی را برافروخته، تولد خورشید را جشن گرفته، مدال پرافتخار بیعت ناگسستنی با مولا و مقتدای خود را کسب نموده و الهی شدند که بی تردید این حماسه عظیم خلق شده توسط نیروهای بصیر و باغیرت آن هوایی هیچگاه از ذهن این ملت عزیز فراموش نخواهد شد.

آری، همافران، افسران و درجه داران از جان گذشته ای که لحظات حساس آن دوران شکوهمند را به خلق حماسه ای زیبا، آراسته نموده و سپس در طول هشت سال دفاع مقدس اثبات نمودند که در مکتب حسینی و مدرسه عشق روح الله(ره)، درس حفاظت و پاسداری از اسلام و قرآن را به درستی آموخته اند. بزرگ مردانی از جنس بابایی ها، ستاری ها، یاسینی و اردستانی ها که با خون خود مشق عشق کرده، حدیث ایثار و شهادت خوانده و با پیمانی آسمانی، امنیت و اقتدار این کشور را به ارمغان آورده و انقلاب اسلامی را تا ظهور دولت حضرت دوست بیمه نمودند.(انشاء الله)

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان 19 بهمن 57، توفیقات روزافزون همرزمان سلحشور و ولایتمدارم در نیروی هوایی الهی و علوّ درجات شهدای عزیز و گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

کد خبر 324303

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha