شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

به‌دنبال مرگ جوان موتورسوار در جریان تعقیب و گریز خیابانی با یک خودروی ماکسیما، تحقیقات پلیس درباره عمدی یا غیرعمدی بودن این حادثه شروع شده است.

عصر 12مهرماه امسال اهالي خيابان شريعتي در حوالي پل رومي صداي جيغ و فرياد زني را شنيدند كه مرتب مي‌گفت: دزد، دزد. او به‌دنبال پسرجواني مي‌دويد اما پسر جوان به سرعت ترك موتوري نشست و فرار كرد. در آن لحظه بود كه خودرويي ماكسيما به تعقيب 2موتورسوار پرداخت اما با موتور سيكلت برخورد كرد و ترك‌نشين موتور جان خود را از دست داد.

پس از اين تصادف خانواده قرباني از راننده ماكسيما شكايت كردند تا تحقيقات در اين خصوص با دستور قاضي سعيد احمدبيگي آغاز شود. شواهدنشان مي داد كه ترك‌نشين موتور جواني سابقه‌دار بوده كه پيش از اين به جرم سرقت دستگير شده بود. راننده موتور نيز پيش از اين 7بار به جرم سرقت زندان رفته بود. راننده ماكسيما در توضيح ماجراي تصادف مرگبار چنين گفت: قصد فروش گوشي موبايلم را داشتم و آگهي داده بودم.

جواني با من تماس گرفت و براي خريد گوشي با من قرار گذاشت. چون همسرم همراه من بود با هم سر قرار رفتيم. خريدار سوار خودروام شد و پس از توافق گوشي را تحويل گرفت و از من خواست مقابل يك دستگاه خودپرداز بروم تا پول گوشي را كارت به كارت كند.اما ناگهان پياده شد و فرار كرد.

او چند متر جلوتر ترك يك موتور نشست و فرار كردند. من او را تعقيب كردم امااو چند خيابان آن طرف‌تر براي اينكه با خودروي 206كه از آنجا عبور مي‌كرد برخورد نكند كنار كشيد كه ناگهان با خودروي من تصادف كرد و هردو نقش زمين شدند. به گزارش همشهري، پس از اظهارات اين مرد تيمي از كارآگاهان با دستور قاضي جنايي مأمور رسيدگي به اين پرونده شدند. از سويي قاضي از مأموران راهنمايي و رانندگي خواست تا گزارش تصادف درخصوص عمدي يا غيرعمدي بودن آن را براي رازگشايي از پرونده در اختيار دادسرا قرار دهند.

کد خبر 324215

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha