سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
۰ نفر

مرد جوان که به هواخواهی همسرش دست به قتل پسری در مشهد زده و دوست او را راهی بیمارستان کرده بود، پس از گفت‌وگوی تلفنی با قاضی پرونده خود را تسلیم کرد.

اين جنايت عصر شنبه در شهرك شهيد باهنر مشهد رخ داد. آن روز به قاضي سيدجواد حسيني، بازپرس ويژه قتل مشهد خبر رسيد مرد جواني در يك درگيري يك نفر را به قتل رسانده و جوان ديگري را مجروح كرده است. پس از اين تماس قاضي جنايي همراه تيمي از مأموران راهي محل حادثه شدند.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه يكي از ساكنان محل با زن جواني كه در همسايگي آنها زندگي مي‌كرد درگير شده بود و شوهر زن به هواخواهي همسرش وارد معركه شده و دست به قتل جوان همسايه و يكي از دوستان او زده است. هر چند عامل جنايت پس از اين حادثه به همراه همسرش متواري شده بود، اما روز دوشنبه با دادسراي مشهد تماس گرفت تا در گفت و گو با بازپرس پرونده، درباره انگيزه‌اش از جنايت بگويد.

در اين ميان حرف‌هاي بازپرس پرونده باعث شد كه مرد جوان خود را تسليم كند و وي همان شب نزد مأموران پليس رفت و خود را معرفي كرد. با دستگيري عامل جنايت، وي روز گذشته از سوي قاضي حسيني بازجويي شد. مرد جوان در تحقيقات گفت: روز حادثه همسرم قصد آمدن به خانه را داشت كه هنگام عبور از كوچه‌ مقتول را ديد كه سر كوچه ايستاده است. وي ادامه داد: عرض كوچه حدود يك متر است و همسرم با لحني تند از مقتول خواست كنار برود تا رد شود و همين باعث درگيري لفظي آنها شد. در همين هنگام خواهر همسرم كه در همان نزديكي زندگي مي‌كند وارد ماجرا شد و درگيري آنها به حدي بالا گرفت كه مقتول شروع به كتك‌زدن خواهرزنم كرد.

متهم ادامه داد: داخل خانه بودم كه صداي درگيري آنها را شنيدم. از خانه كه بيرون آمدم ديدم مقتول خواهرزنم را به باد كتك گرفته است. ‌من به جرم سرقت به حبس تعليقي محكوم شده بودم و مي‌دانستم كه اگر جرمي مرتكب شوم، به زندان مي‌افتم. براي همين سعي كردم به اين ماجرا بدون درگيري خاتمه دهم اما در همين هنگام 2نفر از دوستان مقتول كه از اقوام همسرم هستند، به هواخواهي او وارد ماجرا شدند.

درگيري بالا گرفت و وقتي ديدم آنها دست بردار نيستند و قصد حمله به من را دارند با چاقو به آنها ضربه زدم كه باعث مرگ يك نفر از آنها و مجروح شدن ديگري شد. پس از آن هم همراه همسرم و برادر همسرم كه آنجا بود فرار كرديم تا اينكه تصميم گرفتم در تماس با دادسرا حقيقت را فاش كنم. با اعترافات مرد جوان، قاضي براي وي و همسرش قرار قانوني صادر كرد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين حادثه ادامه دارد.

کد خبر 320625

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha