همشهری آنلاین: در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر، مازندران با ۶۲ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های داغستان و تهران به ترتیب با ۵۷ و ۴۷ امتیاز دوم و سوم شدند.

Wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان این پيكارها که روزهای پنجشنبه و جمعه (15 و 16 بهمن) با حضور 261 کشتی گیر از 16 تیم داخلی و 4 تیم خارجی آذربایجان، داغستان روسیه، ارمنستان و گرجستان در سالن شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار شد، تیم‌های جمهوری آذربایجان، گیلان و توابع تهران به ترتیب با 47 ، 37 و 33 امتیاز چهارم تا ششم شدند.


- نتایج انفرادی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

وزن 50 کیلوگرم: محمد خان از داغستان اول، علی فاتحی از توابع تهران دوم و افشین صبوری از بیمه رازی شهید هاشمی‌نژاد و علی عباس رضا‌زاده از آذربایجان سوم مشترک شدند.

وزن 55 کیلوگرم: عباس ماگمداف از داغستان اول، عبدالله شاخایف از داغستان دوم، حسین خدیور از بیمه رازی هاشمی‌نژاد و کاوه رحمت‌آبادی از شهریار سوم شدند.

در 60 کیلوگرم: احمد عبدالله از داغستان اول، توفیق صادق‌لی از آذربایجان دوم، علی مقصودی از تهران و محمد نامجومطلق از گیلان سوم مشترک شدند.

در 66 کیلوگرم: محمد متقی‌نیا از خراسان رضوی اول، مجتبی عموزاده ازبیمه رازی هاشمی‌نژاد دوم، میلاد حسین‌پور از گیلان و سای فولاد علی بلاد از داغستان سوم مشترك شدند.

در وزن 74 کیلوگرم: جمال عبادی از نفت امیدیه اول، ماگمود آسترودین از داغستان دوم، صادق پاریاب از گیلان و نیما اشقاقی ازبیمه رازی سوم مشترك شدند.

در 84 کیلوگرم: حاجی محمد نجم‌الدین‌اف از داغستان اول، مجتبی شاهانی از تهران دوم، محمدجواد حسینی از بیمه رازی هاشمی‌نژاد و میر سید محمدحسین میرباغبان از تهران سوم مشترك شدند.

در 96 کیلوگرم: امیرحسین میرباباشاهی از گیلان اول، دانیال شریعتی از همدان دوم، شاهین حاجی میرزایی از کردستان و علی‌اصغر اکبری از بیمه رازی هاشمی‌نژاد مشترک سوم شدند.

در 120 کیلوگرم: محمد مرادی از کرمانشاه اول، محسن سیر از بیمه رازی هاشمی‌نژاد دوم، صابر کلی آزاد و شایان جدیدزاده از توابع تهران سوم مشترك شدند.

محمدابراهیم امامی، رئیس کمیته داوران به عنوان نماینده فدراسیون کشتی ناظر این رقابت‌ها بود.

 

کد خبر 324115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha