چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

مرگ مرد قناد در خانه پدری‌اش پلیس را با معمایی پیچیده روبه‌رو کرده است.

ساعت13 سه‌شنبه مردي هراسان با كلانتري129 جامي تماس گرفت و خبر از قتل پسرش داد. تيمي از مأموران به همراه قاضي سعيد احمدبيگي، بازپرس جنايي تهران راهي محل حادثه شدند. جنايت در طبقه سوم يك ساختمان مسكوني رخ داده بود. تيم جنايي در ورودي آپارتمان با جسد مرد 42ساله‌اي روبه‌رو شدند كه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده بود. به گفته پزشك جنايي، مقتول با 15ضربه چاقو به قتل رسيده بود و حدود 6 تا 12ساعت از مرگش مي‌گذشت. از سويي طرز افتادن جسد در چارچوب در نشان مي‌داد كه او پس از جنايت در آپارتمان را باز كرده تا با صدا كردن همسايه‌ها كمك بخواهد اما همانجا روي زمين افتاده است.

كارآگاهان در ادامه تحقيقات خود پي بردند كه قرباني 8سال قبل از همسرش جدا شده و يك دختر 15ساله دارد كه نزد همسرش زندگي مي‌كند. او پس از جدايي در آپارتمان پدري‌اش زندگي مي‌كرد و پدر و مادرش چند روز قبل از حادثه به شمال كشور رفته بودند. آنها پس از بازگشت ناگهان با جسد خونين پسرشان روبه‌رو شده و پليس را خبر كرده بودند.

تيم جنايي در مرحله بعدي به تحقيق از همسايه‌ها پرداختند و از آنها شنيدند كه 2 شب پيش از حادثه صداي درگيري از طبقه سوم ساختمان به گوش رسيده است اما به تصور اينكه درگيري خانوادگي است توجهي نكرده بودند.به گزارش همشهري، هم‌اكنون جسد با دستور قاضي جنايي به پزشكي قانوني فرستاده شده و تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران تحقيقات خود را براي حل معماي اين جنايت مرموز آغاز كرده‌اند.

کد خبر 323947

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha