جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

۴ روز بعد از درگیری مرگبار در شهرری، عامل این جنایت توسط پلیس دستگیر شد. متهم مدعی است مقتول با بی‌احتیاطی رانندگی می‌کرد و به همین دلیل آنها با یکدیگر درگیر شدند.

متهم

شامگاه چهارم بهمن‌ماه به مأموران كلانتري 131شهرري خبر رسيد چند جوان با يكديگر درگير شده‌اند. زماني كه مأموران به محل حادثه رسيدند دقايقي از درگيري مي‌گذشت و شواهد نشان مي‌داد جوان 22ساله‌اي به نام حسين بر اثر اصابت ضربات چاقو جانش را از دست داده است. از اين‌رو اين درگيري خونين به بازپرس شعبه هفتم دادسراي شهرري گزارش و تحقيقات براي دستگيري قاتل آغاز شد.

شاهدان زيادي صحنه درگيري مرگبار را ديده بودند و شواهد حاكي از آن بود جواني 30ساله عامل اين جنايت است. يكي از دوستان مقتول در اين‌باره گفت: همراه با حسين و بقيه دوستانم در پارك نشسته بوديم كه يكي از بچه‌ها گفت مي‌خواهد به خانه پدرزنش برود. حسين هم موتورسيكلتش را روشن كرد تا او را برساند.

هنوز چند لحظه از رفتن آنها نگذشته بود كه از كوچه كنار پارك صداي داد و فرياد آمد. دوان‌دوان به آنجا رفتيم و ديديم حسين با يك نفر درگير شده است. هيچ‌كس فكرش را نمي‌كرد كه درگيري بالا بگيرد اما در ادامه چند نفر ديگر هم وارد معركه شدند و ناگهان حسين روي زمين افتاد و جواني كه باچاقو به او ضربه زده بود با پاي پياده فرار كرد.وقتي نقش جوان فراري در اين جنايت مشخص شد گروهي از مأموران براي دستگيري وي به خانه‌اش رفتند اما او گريخته بود.

با وجود اين تجسس‌ها براي يافتن وي ادامه يافت تا اينكه سرانجام صبح روز پنجشنبه درحالي‌كه 4روز از اين درگيري خونين مي‌گذشت متهم در شهرري دستگير شد. متهم در بازجويي‌ها گفت: من و دوستانم در خيابان ايستاده بوديم كه مقتول سوار بر موتورسيكلت با سرعت زيادي از جلوي ما رد شد. سرعت او آنقدر زياد بود كه ما و چند زن كه از آنجا عبور مي‌كردند به وي اعتراض كرديم.

اما او دوباره چند دقيقه ديگر درحالي‌كه جوان ديگري نيز سوار موتورسيكلتش بود با سرعت زيادي از جلوي ما عبور كرد اما اين بار وقتي به او اعتراض كرديم با من درگير شد. افراد زيادي دورمان جمع شده بودند و در اين هنگام مقتول چاقو كشيد و با آن چند ضربه به سمت من پرتاب كرد و باعث شد سرم مجروح شود. من هم چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم و روي زمين افتاد. من در آن لحظه در حالت طبيعي نبودم.به‌گفته سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي تهران بزرگ، متهم در بازداشت به‌سر مي‌برد و تحقيقات از وي ادامه دارد.

کد خبر 323265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha