همشهری آنلاین: رقابت‌های زورخانه‌ای نیروهای مسلح که با حضور ده تیم برگزار شد، با قهرمانی تیم بسیج مستضعفین به پایان رسید.

Basij Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای، در این رقابت‌ها ده تیم از ارگان‌های مربوط به نیروهای مسلح شامل بسیج مستضعفین، شهید خرسندی ناجا، شهید طهمورثی ناجا، شهدای ارتش، شهدای ستاد ارتش، شهید همدانی سپاه، شهید کاظمی سپاه، شهید شهریاری وزارت دفاع، شهید رضایی وزارت دفاع و شهید صادقی ناجا حضور داشتند.

ورزشکاران این تیم‌ها در رشته‌های هنرهای فردی (چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، میل‌بازی، سنگ و میل‌گیری سنگین) با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم سازمان بسیج مستضعفین مقام اول، تیم شهید همدانی سپاه مقام دوم‌ و تیم شهدای ارتش مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

سردار باران چشمه، مسئول تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در اختتامیه این رقابت‌ها گفت: ما توسعه ورزش زورخانه‌ای را در دستور کار داریم و ساعاتی در روز را برای سربازان نیروهای مسلح الزام کرده‌ایم که به ورزش زورخانه‌ای بپردازند.

باران چشمه اضافه كرد: ما در تلاشیم تا ورزش باستانی در سطح نیروهای مسلح توسعه پیدا کند و به همین دلیل ارتباط خوبی با فدراسیون این رشته داریم و از مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای استقبال می‌کنیم.

 

کد خبر 323293

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha