همشهری آنلاین: وزیر ارشاد در واکنش به اینکه وزارت ارتباطات اعلام کرده که ایراد مجلس به پیامک‌های تبلیغاتی مربوط به محتوا و وزارت ارشاد است، گفت: وزارت ارشاد مسئول قطع نشدن پیامک‌های تبلیغاتی علیرغم اعلام درخواست از سوی مشترک نیست.

به گزارش فارس، علی جنتی درباره اينكه وزیر ارتباطات چندین بار درباره موضوع پیامک‌های تبلیغاتی به مجلس احضار شده اما این وزارتخانه معتقد است این سوال درباره محتوای پیامک‌ها و در نتیجه مربوط به وزارت ارشاد است، گفت: موضوع پیامک‌های تبلیغاتی دارای دو جنبه است، نخست نظارت بر محتوای پیامک‌ها که وزارت ارشاد متولی است و دوم مسائل فنی که وزارت ارتباطات مسئولیت آن را بر عهده دارد.

وزیر ارشاد گفت: اینکه مشتری با فرستادن گزینه‌ای به یک سامانه عدم تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را ارسال می‌کند اما پیامک‌ها قطع نشوند مربوط به وزارت ارشاد نیست.

وی گفت: اخیراً نیز شورای عالی فضای مجازی کمیته‌ای برای ساماندهی پیامک‌های انبوه راه‌اندازی کرده که هم‌اکنون اقدامات نظارتی در پیامک‌ها انجام می‌شود و ساز و کارهای جدیدی برای بهبود کار اتخاذ خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالي مبنی بر اینکه آیا تاکنون اشکالی از محتوای پیامک‌ها که متوجه مسئولیت وزارت ارشاد است به این وزارتخانه گزارش شده یا مجلس تذکری داده، گفت: تاکنون مجلس اشکالی به این موضوع نگرفته و ایرادی به وزارت ارشاد اعلام نشده است.

جنتی در بخش دیگری از سخنان خود درباره بازار سیاه بلیت‌های جشنواره فیلم فجر گفت: به دلیل اینکه ثبت نام بلیت‌ها باید با کد ملی انجام شود هر نفر مجاز به خرید تعداد مشخصی بلیط خواهد بود و امکان ایجاد بازار سیاه برای بلیط جشنواره فیلم فجر وجود ندارد.

کد خبر 323103

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha