یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
۰ نفر

عامل اصلی تیراندازی مرگبار در شب ۲۱‌ماه رمضان در شهرستان یاسوج به دار مجازات آویخته شد.

حدود ساعت 2 بامداد 17تيرماه، درحالي‌كه بسياري از مردم براي شركت در مراسم شب‌ قدر راهي مساجد شده بودند، 2خانم جوان پياده از سمت ميدان جانبازان به سمت ميدان عدل شهرستان ياسوج در حركت بودند كه سرنشينان يك سمند مشكي برايشان مزاحمت ايجاد كردند. اين اتفاق در حالي رخ داد كه 5جوان داخل بلوار نشسته بودند و يكي از آنها به نام تيموري به سمت خودروي سمند رفت تا به سرنشينان آن تذكر دهد.

در نهايت خودروي سمند از محل دور شد اما حدود 25دقيقه بعد، درحالي‌كه پلاكش مخدوش شده بود به محل حادثه برگشت. همان لحظه از داخل سمند با تفنگ ساچمه‌زني چند تير به سمت 5جواني كه داخل بلوار نشسته بودند شليك شد. گلوله‌ها نه‌تنها باعث مجروح شدن هر 5مرد جوان شد بلكه به يك عابر پياده نيز جراحاتي وارد كرد.

مجروحان به بيمارستان منتقل شدند اما يكي از آنها به نام تيموري جانش را از دست داد. در ادامه پليس توانست عامل اصلي تيراندازي و همدستان او را دستگير كند. متهمان در دادگاه كيفري استان محاكمه و در اين ميان عامل اصلي تيراندازي به قصاص و همدستانش به حبس محكوم شدند. صبح ديروز عامل جنايت در محوطه زندان مركزي ياسوج به دار مجازات آويخته شد.

کد خبر 322746

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha