دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

جوانی که ۶ سال پیش در حاشیه یک مراسم عروسی در شهرستان سیرجان دست به جنایت زده بود، به دار مجازات آویخته شد.

متهم

خرداد سال 88 مأموران پليس سيرجان در جريان درگيري خونين در يكي از محله‌هاي اين شهر قرار گرفتند و راهي آنجا شدند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه چند نفر از شركت‌كنندگان در مراسم عروسي كه در حالت عادي نبودند با جواني به نام محسن درگير شده و با ضربات چاقو او را مجروح كرده‌اند.

محسن با كمك دوستانش به بيمارستان منتقل شد اما جراحاتي كه ديده بود آنقدر عميق بود كه مغلوب مرگ شد و روي تخت بيمارستان جانش را از دست داد. با مرگ او، تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري عامل جنايت آغاز شد اما بررسي‌ها نشان مي‌داد كه پس از اين حادثه 3نفر از عاملان اصلي درگيري از شهر گريخته و زندگي مخفيانه‌اي در پيش گرفته‌اند.

تحقيقات پليس براي دستگيري متهمان ادامه داشت تا اينكه 3‌ماه بعد يكي از آنها كه به شيراز گريخته بود، دستگير شد. متهم در بازجويي‌ها گفت كه عاملان جنايت 2جوان ديگر هستند كه پس از حادثه به تهران گريخته‌اند. با اظهارات اين مرد جست‌وجوهاي پليس ادامه داشت تا اينكه اواخر سال 90، مخفيگاه 2 متهم ديگر در پايتخت شناسايي شد و تيمي از كارآگاهان با دريافت نيابت قضايي راهي آنجا شدند و توانستند آنها را دستگير كنند. با انتقال متهمان به اداره آگاهي، قاتل اصلي شناسايي و مدتي بعد از سوي دادگاه به قصاص محكوم شد. پس از تأييد اين حكم در ديوا‌ن‌عالي كشور، هفته گذشته اين حكم در زندان شهاب كرمان به اجرا درآمد و عامل جنايت در حضور خانواده مقتول و ديگر مسئولان محلي به دار مجازات آويخته شد.

کد خبر 318930

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha