با حضور معاون وزیر بهداشت، معاون شهردار و هنرمندان طراح، اختتامیه شهروند سالم برگزار شد

با پايان‌يافتن كمپين شهروند سالم كه به اجراي 150اثر گرافيكي با موضوع سلامت بر تابلوهاي تبليغاتي شهر تهران اختصاص داشت، روز گذشته با حضور مسئولان وزارت بهداشت و شهرداري تهران، وزارت بهداشت از شهرداري تقدير كرد. اين مراسم‌ با حضور طراحان و هنرمندان برگزار شد.كمپين طراحي گرافيك شهروند سالم با اكران 150اثر هنري با هدف اطلاع‌رساني در مورد بيماري‌هاي چربي خون، ديابت، فشارخون، سرطان و نيز HIV تا 30دي‌ماه در تهران اجرا شد و مورد استقبال خوب شهروندان قرار گرفت.

قائم‌مقام وزير بهداشت در امور مشاركت‌هاي اجتماعي، سازمان‌هاي مردم‌نهاد و خيريه‌هاي حوزه سلامت كشور در مراسم تقدير از طرح‌هاي برتر كمپين شهروند سالم از اشتياق كلانشهرها به راه‌اندازي اين كمپين خبر داد.

سيد محمد هادي ايازي در اين مراسم از استقبال خوب شهروندان از اين كمپين به‌عنوان يك اقدام مثبت ياد كرد و گفت كه مديران كلانشهرهاي كشور از برگزاري چنين كمپيني در شهرهايشان استقبال كردند. وي با بيان اينكه دنيا توانسته بيماري ايدز را كنترل كند، خاطرنشان كرد: ما هم باور داريم با اطلاع‌رساني و آگاهي بخشي مي‌توانيم در اين زمينه گام مثبتي برداريم. ‌همچنين در اين مراسم لوح تقدير وزير بهداشت به دكتر قاليباف، شهردار تهران و مجتبي عبداللهي، معاون شهردار اهدا شد.

کد خبر 322321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha