همشهری آنلاین: وزیر بهداشت از شهردار تهران به خاطر مشارکت در اجرای کمپین شهروند سالم در شهر تهران و کمک به ارتقای سواد سلامت شهروندان قدردانی کرد.

به گزارش سلامت آنلاين، سید حسن هاشمی با اهدای لوح تقدیری به محمدباقر قالیباف از توجه شهرداری پایتخت در فرهنگ سازی و آماده کردن بسترهای لازم برای دستیابی به شهری ایمن ، سالم و افزایش شاخص‌های سلامت و امنیت جامعه با اجرای کمپین شهروند سالم در بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر قدردانی کرد.

در متن تقدیر وزیر بهداشت خطاب به شهردار تهران آمده است:

فرهنگسازی و آماده کردن بسترهای لازم برای دستیابی به شهری امن ، سالم و افزایش شاخص‌های سلامت و امنیت نیاز به اطلاع رسانی دقیق، هدفمند و مشارکت همه شهروندان دارد.

تجلی جایگاه ویژه بهداشت و سلامت در فضاهای تبلیغی جامعه شهری با مدیریت پیشرو و جهادی جنابعالی در بهره گیری از هنر متعهد، شایسته قدردانی است.

حرکت بزرگی که تاثیر بسزایی در تنویر افکار آحاد مردم از اهداف حوزه سلامت داشته و بازتاب گسترده آن در فضاهای رسانه ای نشان از قدردانی از شهروندان عزیز دارد.ضمن تقدیر از جنابعالی که با همت والای خود در سیاست گذاری و اجرای این مهم، نقش موثر و ارزنده ای ایفا کرده اید، از درگاه خداوند متعال توفیق هرچه بیشتر شما را در خدمت به شهروندان عزیز مسئلت می نمایم.

کد خبر 322306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha