جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: منابع پزشکی در فلسطین اعلام کردند: با شهادت یک فلسطینی دیگر در کرانه باختری، شمار شهدای انتفاضه سوم به ۱۵۸ نفر رسید.

palestine

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، منابع پزشکی فلسطین گفتند که نیروهای رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه یک فلسطینی دیگر را در نزدیک شهر نابلس در کرانه باختری به شهادت رساندند.

محمود یاسین (36 ساله) امروز در ایست بازرسی جاده منتهی به «عصیره» در شمال نابلس شهید شد.

رژیم صهیونیستی مدعی است که ارتش به سوی این فرد پس از آنکه یک سرباز را در شمال کرانه باختری با چاقو هدف حمله قرار داد، تیراندازی کرد.

این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی امروز به سوی یک جوان فلسطینی در شهرک «بیت عینون» در استان الخلیل جنوبی در کرانه باختری نیز 15 گلوله شلکیک کرد و او را به شهادت رساند.

نظامیان صهیونیست از ورود شهروندان و کارکنان هلال احمر فلسطین به این منطقه برای انتقال این مبارز فلسطینی جلوگیری کردند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی معا، ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده که این جوان با حمل چاقو قصد داشت یک نظامی اسرائیلی را هدف حمله قرار دهد، اما شاهدان عینی گفته اند که این جوان عملا از سوی رژیم صهیونیستی اعدام شد.

خبرگزاری فلسطینی وفا نیر گزارش داد که پنج نظامی رژیم صهونیستی، 15گلوله به سوی موید الدبارین جوان 20 ساله فلسطینی در الخلیل شلیک کردند.

سرزمین های اشغالی فلسطین از ابتدای ماه اکتبر (9 مهر ماه) صحنه اعتراض گسترده فلسطینی ها به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی بوده است.

در دور تازه قیام فلسطینی ها معروف به انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس، تاکنون 158 نفر به شهادت رسیده اند که 32 نفرشان کودک هستند.

کد خبر 321605

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha