وکیل مهدی هاشمی درباره دلیل بستری شدن موکلش در بیمارستان گفت: متاسفانه مهدی هاشمی به دلیل عمل جراحی در بیمارستان بستری شده است.

مهدی هاشمی

ایسنا نوشت: وحید ابوالمعالی با اشاره به اخبار منتشر شده درباره بستری شدن مهدی هاشمی در بیمارستان خاطرنشان کرد: هفته گذشته موکلم از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که با مداوای سرپایی به زندان بازگشت ولی دلیل بستری شدن اخیر وی مصدومیتش از ناحیه پا نیست، بلکه به دلیل وجود ضایعه‌ای در ناحیه شکم اوست.

وی ادامه داد: پزشکان با تشخیص وجود غده‌ای خطرناک در شکم مهدی هاشمی وی را صبح امروز - دوشنبه - تحت عمل جراحی با بیهوشی کامل قرار دادند و غده را به طور کامل از بدن وی خارج کردند.

وکیل مهدی هاشمی وضعیت سلامت عمومی وی در حال حاضر را مناسب توصیف کرد.

این در حالی است که پیش از این علیزاده طباطبایی وکیل مدافع دیگر مهدی هاشمی گفته بود که موکلش هفته گذشته در زمان ورزش در زندان دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شده است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای اطلاع از روند درمانی فرزندش روز گذشته به بیمارستان رفت و در حضور ماموران ویژه زندان با او ملاقات کرد.

سید وحید ابوالمعالی در گفت وگو با خبرآنلاین با اشاره به عمل جراحی امروز مهدی هاشمی، گفت: بیماری موکلم برای خانواده او نگران کننده است و آنها در انتظار جواب آزمایش پاتولوژی او هستند. (شرح کامل بیماری مهدی هاشمی را در این خبر بخوانید).

وی از حضور اعضای خانواده هاشمی در بیمارستان نیکان خبر داد و گفت: در تمامی این دیدارها ماموران زندان نیز حضور دارند و یکی از ماموران ویژه زندان اصلا اتاق را ترک نمی کند. حتی آیت الله هاشمی که دیروز نگران بیماری فرزندش بود و برای ملاقات آمد، با حضور همین مامور ویژه با او گفت وگو کرد.

کد خبر 321266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha