همشهری آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت دکتر اسماعیل رستگاری که در هشت سال دفاع مقدس مسئولیت بهداری و رسیدگی به مجروحان جنگی را در مناطق عملیاتی غرب کشور بر عهده داشت، پیامی صادر کرد.

اسماعیل رستگاری

به گزارش همشهري آنلاين، مرحوم دکتر اسماعیل رستگاری در تمام طول مدت هشت سال دفاع مقدس مسئولیت بهداری و رسیدگی به مجروحان جنگی را در مناطق عملیاتی غرب کشور نظیر مهران، کرمانشاه، اندیمشک و ... بر عهده داشت و همزمان با مجاهدت در رسیدگی و مداوای رزمندگان و مجروحان جنگی پس از کشف و شناسایی عمق محرومیت منطقه بشاگرد، به عنوان اولین گروه پزشکی اعزامی به این منطقه، سالیان سال به ساخت و تجهیز درمانگاه و درمان بیماران این منطقه اهتمام ورزید.

مرحوم دکتر اسماعیل رستگاری برادر حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رستگاری پژوهشگر ديني است. اسماعیل رستگاری روز یکشنبه ششم دی ماه 1394 پس از تحمل یک دوره‌ بیماری سخت، دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، آیت‌الله اكبر هاشمی رفسنجانی با صدور پیامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رستگاری آورده است: «درگذشت آقای دکتر اسماعیل رستگاری، برادر بزرگوار شما را به جناب‌عالی و خاندان محترم تسلیت می‌گویم. با آرزوی علوّ درجات برای آن فقید سعید، صبر و اجر بازماندگان به ویژه جناب‌عالی را از خدای متعال خواستارم».

کد خبر 319909

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha