علیرضا خدابخشی: وزیر بهداشت دیروز پس از آنکه از نارضایتی همسایگان زمینی که قرار است بیمارستان فوق تخصصی سوختگی تهران در آن ساخته شود مطلع شد، حاضر نشد کلنگ ساخت این بیمارستان را به زمین بزند.

دکترقاضی زاده هاشمی

 از اين اقدام آقاي قاضي‌زاده هاشمي مي‌توان اين برداشت‌ها را درصورت داشتن حسن ظن كرد:

1- بيمارستان فوق الذكر داراي مجوز ساخت از دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي بوده كه اتفاقا دكتر پيوندي رئيس اين دانشگاه هم در مراسم حاضر بوده است. وزير بهداشت مي‌توانسته از او درباره رعايت قانون در مراحل صدور مجوز سؤال كند - كه احتمالا سؤال هم كرده است- اما با وجود اين، باز هم به مدير مياني وزارتخانه اعتماد صد در صد نكرده و تحقيق بيشتر را لازم ديده است. اين تامل شرط تدبير يك مدير است.

2- وزير بهداشت در مواجهه با همسايگان زمين مذكور كه شايد تعداد آنها به 50نفر هم نرسد برخلاف برخي دولتمردان نه عصباني شده و نه برخورد سردي از خود نشان داده است. مدارا با شهروندان صرف‌نظر از اينكه ادعايشان بحق يا ناحق است شرط پختگي و سعه صدر يك مدير است. وعده بررسي بيشتر از سوي وزير به شهروندان، درمان و سلامت را در كشوري كه پروژه‌هاي با تأخير 15سال و 20سال دارد به خطر نمي‌اندازد!

زمين بيمارستان سوختگي همسايگان ديگري هم دارد و آنها شهرونداني هستند كه در شعاعي دورتر بنا بر آماري كه وزير بهداشت اعلام كرده است از كمبود تخت بيمارستاني براي سوختگي رنج مي‌برند. آنها با اعتماد به عملكرد مديران دولتي بر اين باورند كه صدور مجوز براي اين بيمارستان مطابق قانون بوده است. تامل آقاي وزير براي بررسي ادعاي دوطرف اين ماجرا به چه مقدار زمان احتياج دارد؟ يك ساعت؟ يك روز يا يك هفته؟ 

کد خبر 321192

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha