همشهری آنلاین: مشاور مدیر عامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: کلید تفاهم روابط عمومی ها و رسانه ها را باید در رعایت اخلاق حرفه ای متقابل جستجو کرد.

امیرعباس تقی‌پور

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، امیرعباس تقی‌پور در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه تامین اجتماعی استان فارس افزود: بر این باور هستیم که اگر اطلاعات مورد نیاز خبرنگاران در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد و رویدادهای مرتبط به دور از اعمال نظر شخصی منتشر شود، زمینه تفاهم میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها فراهم می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور در ادامه رویکرد این سازمان در دولت تدبیر و امید را ارتباط دو سویه با رسانه ها عنوان کرد و گفت: پاسخگویی در کنار برنامه محوری، پاکدستی و قانونمداری از راهبردهای اصلی سازمان تامین اجتماعی است.

تقی پور همچنین نقش رسانه های محلی در ارتباط سازمان تامین اجتماعی با بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان را مهم توصیف و از فعالیت های خبرنگاران استان فارس در انعکاس اخبار این سازمان قدردانی کرد.

وی در بخشی از سخنان خود به چتر پوشش بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون حدود 40 میلیون و 300 هزار نفر یعنی افزون بر نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات این سازمان هستند که حدود پنج میلیون نفر آن مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی می باشند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس نیز در این آئین گفت: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه ای کشور و منطقه ، سازمانی غیردولتی و مبتنی بر اصل درآمد هزینه ای است.

عبدالکریم نباتی افزود: دو میلیون و 66 هزار نفر در استان فارس تحت پوشش خدمات اداره کل تامین اجتماعی هستند که این آمار، 45 درصد جمعیت استان را تشکیل می دهد.

وی اظهار کرد: در این استان، 114 هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند که ماهانه یک هزار و 230 میلیارد ریال به عنوان مستمری به آنها پرداخت می شود.

به گفته مسعود عطایی نژاد مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس، این آئین در حاشیه دومین نشست مدیران روابط عمومی منطقه شش کشور متشکل از استان های بوشهر، کرمان، فارس، هرمزگان و یزد در شهر شیراز برگزار شد.

کد خبر 320933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha