همشهری آنلاین: توسعه فضای کسب و کار در پنجمین کنفرانس روابط‌ عمومی و صنعت که همزمان با چهارمین هفته روابط‌عمومی که در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دکتر داود زارعیان، عضو شورای سیاست‌گذاری ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: با توجه به مسایل و مشکلات موجود در بخش صنعت کشور و نیاز روزافزون این بخش در دستیابی به راهکارهای موثر به منظور گذر از این مشکلات، دبیرخانه دایمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت پس از برگزاری جلسات متعدد با اساتید و صاحبنظران این حوزه‌ها، توسعه فضای کسب و کار را به عنوان موضوع این کنفرانس تعیین کرد.

وی ادامه داد: روابط‌عمومی، صنعت و مدیریت شهرت، روابط‌عمومی، صنعت و مدیریت سرمایه‌های اجتماعی، روابط‌عمومی، صنعت و شبکه‌سازی برند و روابط‌عمومی، صنعت و ایجاد مزیت‌ رقابتی با تغییر در روش‌های ارتباطی محورهای این کنفرانس می‌باشند و انتظار می‌رود تا با مشارکت فعالان و دانشجویان در ارایه مقالات در بخش‌های اعلام شده، ضمن تولید محتوای مناسب و ارایه آنها به مدیران سازمان‌ها در رفع موانع موجود قدمی برداشته شود.

زارعیان در ادامه با بیان اینکه علاقمندان به ارایه مقاله می‌توانند تا تاریخ 20 فروردین ماه 95 نسبت به ارایه مقالات خود به دبیرخانه این کنفرانس اقدام نمایند افزود: پنجمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت در تاریخ 27 اردیبهشت ماه 95 در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88807453 سوالات خود را مطرح نمایند.

کد خبر 319730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha