همشهری آنلاین: هفته هفتم از دور دوم لیگ برتر مردان روز پنجشنبه (۱۰ دی) با انجام ۴ دیدار دنبال شد و تیم‌های پالایش نفت آبادان، ثامن مشهد، پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد اسلامی تهران موفق شدند بر حریفان خود غلبه کنند.

Basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در اصفهان تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران 80 بر 55 آینده‌سازان میهن اصفهان را شکست داد و به رده سوم جدول صعود کرد. در مشهد شاگردان اسلامی در نیروی زمینی تهران موفق شدند مقابل ثامن میزبان با حساب 69 بر 68 به برتری برسند و نشان دهند نتایج این چند هفته اتفاقی نبوده است.

در حساس‌ترین بازی هفته در اراک و در حضور بیش از 4000 تماشاگر، تیم‌های شهرداری اراک و پتروشیمی بندر امام به دیدار هم رفتند که در پایان شاگردان مهران شاهین‌طبع موفق شدند با نتیجه 73 بر 70 مقابل حریف قدرتمند خود، شهرداری اراک به پیروزی دست یابند. جالب این که در پایان این دیدار تماشاگران فهیم اراکی علی‌رغم باخت بازهم فقط تیم خود را تشویق کردند.

در آخرین بازی هفته هم تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان در آبادان رو در روی هم قرار گرفتند که آبادانی‌ها 94 بر 72 حریف خود را از پیش رو برداشتند تا به رده دوم برسند.

شایان ذکر است بازی تیمه‌ای شهرداری تبریز و شیمیدر تهران هم به دلیل شرایط بد جوی تبریز انجام نشد. با این نتایج همچنان پتروشیمی بندر امام در صدرماند، شهرداری اراک با این شکست به رده چهارم سقوط کرد و پالایش نفت آبادن هم به رده دوم رفت، ضمن این که دانشگاه آزاد اسلامي تهران هم به رده سوم رسيد.

  • نتایج کلی بازی‌های این هفته:


پالایش نفت آبادان 94 شهرداری گرگان 72

شهرداری اراک 70 پتروشیمی بندر امام 73

آینده‌سازان میهن اصفهان 55 دانشگاه آزاد اسلامی 80

ثامن مشهد 68 نیروی زمینی تهران 69

  • جدول رده‌بندی:


1- پترو شیمی بندر امام 29 امتیاز

2- پالایش نفت آبادان 28 امتیاز

3- دانشگاه آزاد اسلامی تهران 27 امتیاز

4- شهرداری اراک 27 امتیاز

5- شیمیدر تهران-یک بازی کمتر 25 امتیاز

6- شهرداری گرگان 25 امتیاز

7- ثامن مشهد 22 امتیاز

8- نیروی زمینی تهران 19 امتیاز

9- آینده‌سازان میهن اصفهان 18 امتیاز

10- شهرداری تبریز- یک بازی کمتر 17 امتیاز

 

کد خبر 320078

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha