همشهری آنلاین: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: آنفلوانزا، در نیشابور، شیوع پیدا نکرده است. مردم نگران نباشند. از سه مورد فرد مبتلا به آنفلوانزا دو نفر بهبود یافته‌اند و یک نفر بستری است.

زارع نژاد

به گزارش همشهري آنلاين، دكتر عباس زارع نژاد، در عين حال اظهار داشت: برای تقدیم پیام تسلیت وزیر بهداشت به خانواده پرستار نیشابوری ،‌ مرحوم سید محمد رضایی ثانی، که درحین احیای بیمار مبتلا به آنفلوآنزای H۱N۱ خود به این بیماری مبتلا شد، دكتر ايرج حريرچي، قائم مقام وزير بهداشت به نيشابور سفر كرد.

مشاور وزير بهداشت افزود: مرحوم رضايي ثاني، همچون ساير پرستاران كشور با ايثارگري و از خود گذشتگي فراوان، به مردم و بيماران، كمك‌هاي قابل‌توجهي كرده است و سرانجام در راه خدمت به مردم، جان خود را از دست داد.

زارع نژاد گفت: وزير بهداشت، از شنيدن خبر درگذشت اين پرستار فداكار،‌ بسيار متاثر هستند و در پيام تسليت خود براي خانواده آن مرحوم از مرحوم رضايي ثاني، به عنوان پرستاري ياد كرده اند كه با خدمت شبانه روزي توام با عشق و فداكاري به مردم ياري مي رسانده‌ است.

مشاور وزير بهداشت گفت: همان طور كه بارها اعلام شده است در اين فصل مردم بايد بيشتر مراقب خود باشند و بهداشت فردي را رعايت كنند.

  • پيام تسليت وزير بهداشت به خانواده مرحوم رضايي ثاني

در پیام تسلیت  سيد حسن هاشمي، وزیر بهداشت آمده است، خبر درگذشت جناب آقای سید محمد رضایی ثانی، پرستار بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور موجب تالم و تاثرشد . فوت این پرستار فداکار که درحین احیای بیمار مبتلا به آنفلوآنزای H۱N۱ خود به این بیماری مبتلا شد ، یک بار دیگر ثابت کرد، حرفه کادر بهداشتی و درمانی کشور، نه یک شغل که خدمتی شبانه روزی با توشه‌ای گران‌سنگ از دانش، تجربه، عشق، فداکاری و ایثار است، خدمتی که با هیچ معیار مادی‌ قابل قیاس و جبران نیست.

کد خبر 319812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha