دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای از بارش باران و برف در اکثر نقاط کشور از اواخر روز سه‌شنبه خبر داد. وضع هوای کشور طی روزهای آینده به شرح زیر است:

weather

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به ورود سامانه بارشی از اواخر سه‌شنبه (8 دي) از جنوب غرب و غرب، وضع هوای کشور طی روزهای آینده به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۰۹: از اوایل روز بارش باران و در مناطق کوهستانی بارش برف در کرمانشاه، ایلام، لرستان، کردستان و بتدریج در خوزستان، زنجان، همدان، مرکزی و از بعد از ظهر در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، دامنه‌های البرز در قزوین، البرز و تهران و از اواخر چهارشنبه در شمال غرب فارس و شمال بوشهر. در این روز بارش در ایلام و خوزستان با وزش باد به نسبت شدید نیز همراه خواهد بود.

پنج شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۱۰: تا قبل از ظهر بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در بوشهر و بارش باران و برف گاهی با رعد و برق و وزش باد در فارس.

با توجه به پیش‌بینی بارش برف در مناطق کوهستانی و انتظار اختلال در تردد جاده‌ای توصیه می‌شود تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

کد خبر 319715

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha