همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همشهری آنلاین گفت: حوزه سلامت با جان مردم سروکاردارد به همین دلیل باید حاشیه سازی‌ها را کنار گذاشت وفقط و فقط برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد.

  به گزارش همشهري آنلاين، دكترسيدحسن هاشمي افزود: در حوزه سلامت، سهم خواهي و گروه بازي معنا ندارد.

او اظهار داشت: بايد با مردم همدل و همزبان بود .هر كسي ادعا مي‌كند كه دغدغه سلامت مردم را دارد بايد فقط به فكر خدمت براي مردم باشد و مردم را از حاشيه‌ها دور كند و جو بي‌اعتمادي ايجاد نكند.

وزير بهداشت گفت: حاشيه سازي‌ها نمي‌تواند سد راه ما براي خدمت رساني به مردم شود. ما پيگيرانه وبا عزم و اراده جدي همچنان براي حل مشكلات مردم در حوزه سلامت تلاش مي‌كنيم و حاشيه سازي‌ها نمي‌تواند در اراده من و همكاران من خللي، ايجاد كند.

دكتر هاشمي گفت: عده‌اي مي‌خواهند به هر ترتيب شده، عمليات رواني راه بيندازند. آنها درصدد هستند، مردم را نسبت به افرادي كه در حوزه سلامت تلاش مي‌كنند، بي‌اعتماد كنند. آنها حتي ارائه كنندگان خدمات را تحريك مي‌كنند و باجوسازي، مردم را به جامعه پزشكي بي اعتماد مي‌كنند.

وزير بهداشت افزود: اين گونه عمليات رواني راه به جايي نمي‌برد چرا كه من و همكارانم همچنان با عزم و اراده جدي مسيري را كه شروع كرديم ادامه خواهيم داد و از رضايتمندي و خشنودي مردم خشنوديم و رضايت مردم و رضايت و خشنودي خدا ، برايمان ملاك است.

وزير بهداشت دربخش ديگري از سخنان خود، ازاجرای طرح سلامت یار در 10 بیمارستان کشور هم خبر داد و گفت: اين طرح به طور آزمايشي و با همکاری سازمان هلال احمر اجرا مي‌شود.

دکتر هاشمی افزود: اميدوارم تا طرح سلامت یار، بتواند به طرح تحول سلامت و برطرف كردن مشكلات مردم در حوزه سلامت كمك كند و مردم تاثيرات مثبت آن را حس كنند .

او گفت : در اين طرح، از ظرفيت‌هاي داوطلبان هلال ، بهره گرفته مي‌شود و بهره گيري از اين ظرفيت، در جهت بهبود شرايط بيماران تاثرات مثبت دارد.

وزير بهداشت افزود: اعتقادم بر اين است كه در اين طرح، بايد آموزش و نظارت ،توامان دنبال شود كه البته اين اقدام را انجام خواهيم داد.

دكتر هاشمي، اظهارداشت: سلامت ياران در بيمارستان‌ها،كاردرماني انجام نمي‌دهند اما اقدامات حمايتي آنها به بيماران، مي‌تواند بسيار مفيد و تاثيرگذارباشد.

کد خبر 318936

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha