دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: اگر شما هم جزو کسانی باشید که مدت‌ها هزینه زیادی برای اینترنت پرداخت کرده و سپس متوجه شده‌اند شخص یا اشخاص دیگری مشغول استفاده از اینترنت شما بوده‌اند، حتما به فناوری‌های جدید مقابله با هک علاقمند هستید.

کاغذ دیواری‌هایی

علاوه بر این امروزه با رونق گرفتن بانکداری الکترونیک و خریدهای آنلاین، هزینه هک شدن ممکن است فقط خرید حجم اضافه یا کاهش سرعت نباشد و ناگاه متوجه شوید اطلاعات کارت‌های بانکی‌تان نیز از همین طریق مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

به گزارش هم آگاه جدیدترین تکنولوژی در این زمینه، کاغذ دیواری‌هایی است که امواج اینترنت wi-fi امکان گذشتن از آن را ندارند. در واقع این کاغذها، جلوی عبور همه امواج الکترومغناطیسی را می‌گیرد.

استفاده از این کاغذها روی دیوار، نه تنها باعث می‌شود امواج اینترنت شما از محدوده مورد نظر خودتان خارج نشود، که قدرت امواج در داخل این فضا را نیز بیشتر می‌کند و تا حدی نیز مانع ورود صداهای خارج به محیط داخلی می‌شود. البته این کاغذهای دیواری هنوز در بازار و برای عموم ارائه نشده‌اند. اخبار ارائه شده همچنین حکایت از این دارد که کاغذهای مذکور تماما از منابع تجدید پذیر ساخته شده و قابل بازیافت هستند. تنوع قابل قبولی در زمینه طرح و رنگ خواهند داشت و قیمت آنها تقریبا برابر کاغذ دیواری‌های معمول است. مهم‌تر از همه اینکه شما می‌توانید روی آن از هر نوع کاغذ دیواری که تمایل دارید استفاده کنید و همچنان امواج اینترنت خود را محفوظ هم نگاه دارید.

اگرچه برای اکثریت مردم، رمز عبور برای محافظت از مودم کافی محسوب می‌شود، اما پیش بینی می‌شود این نوع از کاغذ دیواری خصوصا توسط شرکت‌ها مورد استقبال قرار گیرد.

کد خبر 318905

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha