همشهری آنلاین: ثبت‌نام کاندیداها در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان یکشنبه ۲۹ آذر ماه در فرمانداری تهران با حاشیه‌هایی همراه بود، که شاید داوطلبی در این مجلس به دلیل برخورداری از طرفداران زیاد در شبکه‌های اجتماعی را بتوان به روزترین آنها دانست.

ایسنا نوشت: ثبت‌نام داوطلبان حضور در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان از ساعت 8 صبح 29 آذر ماه آغاز شد و تا دقایقی پیش ادامه داشت.

امروز چهره‌های مانند فاطمه واعظ جوادی معاون احمدی نژاد و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دولت نهم و امیر حسین صدوق گوینده اخبار صدا و سیما در فرمانداری تهران برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند.

همچنین فردی با ادعای عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمانداری تهران مراجعه کرد که در پیگیری‌ها مشخص شد که این داوطلب کاندیداتوری مجلس دهم کارمند شورا است.

از حواشی دیگر ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران حضور خانمی متولد 1361 که عنوان می‌کرد دانشجوی دکترای برنامه ریزی محیط زیست است و درباره ویژگی بارز خود گفت که هواداران زیادی در شبکه اجتماعی ایستاگرام دارم و از این جا فهمیدم محبوبیت داشته و می‌توانم کاندیدا شوم.

او همچنین به خبرنگاران گفت که به دنبال اهداف محیط زیستی در مجلس است و حل مشکلات محیط زیستی پایه حل همه مشکلات در حوزه های مختلف است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران نیز امروز اعلام کرد که وقت قانونی ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی از امروز به بعد تا ساعت 17 بعد از ظهر است.

کد خبر 318736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha