همشهری آنلاین: در دومین روز از ثبت نام کاندیداهای نمایندگی مجلس دهم یکی از معاونین محمود احمدی‌نژاد و محمد غرضی در کنار برخی از نمایندگان فعلی و ادوار گذشته مجلس برای نشستن بر کرسی‌های سبز بهارستان اعلام آمادگی کردند.

ایسنا نوشت: در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی یوناتن بت‌کلیا نماینده فعلی اقلیت آشوری‌ها به عنوان اولین داوطلب این روز ثبت‌نام خود را انجام داد. حمیدرضا پشنگ نماینده فعلی مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز پیش از ظهر یکشنبه با حضور در وزارت کشور برای شرکت در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد.

همچنین فاطمه واعظ جوادی معاون احمدی نژاد و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در دولت نهم نیز در نیمروز اول روز دوم ثبت نام نمایندگی مجلس با حضور در فرمانداری تهران برای کاندیداتوری مجلس دهم ثبت نام کرد، وی در هنگام ثبت نام برای کاندیداتوری نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت که به صورت مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد.

از میان نمایندگان ادوار گذشته مجلس نیز صبح یکشنبه ولی الله اسماعیلی و علی‌رضا دهقان نمایندگان دوره هشتم مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات مجلس دهم با حضور در وزارت کشور ثبت نام کردند.

جواد اطاعت و الیاس حضرتی نیز از دیگر کسانی بودند که برای نمایندگی در مجلس دهم ثبت نام‌کنند.

حجت‌الاسلام هادی غفاری نیز صبح امروز (یکشنبه) برای ثبت نام در انتخابات مجلس دهم به وزارت کشور مراجعه کرد که به علت نقص مدارک ثبت نام وی انجام نشد که ساعتی بعد پس از تکمیل مدارک به وزارت کشور مراجعه و ثبت نام کرد.

سید محمد غرضی هم امروز برای نامزدی در هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

  • ثبت‌نام 1609 نفر برای انتخابات مجلس تا ساعت 16 امروز

محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور گفت:‌ تا ساعت 16، 1609 نفر برای انتخابات مجلس و 235 نفر برای انتخابات خبرگان رهبری ثبت‌نام کرده‌اند.

  • نمایندگان فعلی فقط در وزارت کشور یا فرمانداری‌ها ثبت‌نام می‌شوند

محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور درباره‌ اظهار نظر برخی نمایندگان مبنی بر این که امکان ثبت نام آنها در مجلس شورای اسلامی فراهم می‌شود، اظهار کرد: همه نمایندگان باید برای ثبت نام به فرمانداری‌ها و وزارت کشور مراجعه کنند و امکانی برای ثبت نام آنها در مجلس در نظر گرفته نشده است.

  • ثبت‌نام 1311 داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس تا ظهر امروز

سخنگوی وزارت کشور گفت: تا ظهر یکشنبه 1311 نفر داوطلب برای مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند که ثبت نام 469 نفر از این افراد تکمیل شده است.

  • ثبت‌نام انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تا ساعت 17 تمدید شد

علی اصغر ناصربخت معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران از تمدید مهلت ثبت‌نام کاندیداهای دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان تا ساعت 17 بعد از ظهر روز یک شنبه خبر داد.

فرماندار تهران در ساعات پایانی دومین روز ثبت نام مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که تاکنون برای کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران 230 نفر مراجعه کردند که ثبت نام 118 نفر تکمیل شده و 112 نفر در حال ثبت نام هستند.

کد خبر 318752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha