همشهری آنلاین: سرمربی تیم پرسپولیس با ایده‌آل خواند شرایط تیم‌اش گفت، نیازی به حذب بازیکن جدید در نیم فصل ندارد

برانکو

برانكو منطق جديدي را وارد باشگاه پرسپوليس و شايد ليگ كرده است. معمولا مربي‌ها از كمبود بازيكن مطلوب سخن مي‌گويند و به دنبال جذب بازيكن‌هاي جديد هستند. طي روزهاي گذشته نيز چندين مربي از نياز تيم‌هايشان به جذب بازيكن سخن گفتند اما برانكو در طول اين فصل حتي هنگامي كه در رده‌هاي پايين جدول بود اظهار مي‌داشت كه به بازيكنانش باور دارد.

وي در پايان نيم‌فصل نيز كه زمان جذب بازيكنان جديد است، باور و احترام به بازيكنانش را به اوج رساند و گفت به آنها ايمان دارد و نيازي به بازيكن جديد نيست.

 برانکو ایوانکوویچ شنبه (28 آذر)  در پایان تمرین سرخپوشان عنوان کرد: شرایط تیم ما ایده آل است و نیازی به جذب بازیکن جدید وجود ندارد.

وی افزود: از ابتدای فصل نیز به مجموعه بازیکنان تیم خود ایمان داشتم و همانگونه که همگان دیدند با گذر زمان به شرایط ایده آلی رسیدیم و نمی خواهیم بازیکنی به جمع تیم اضافه شود.

برانکو ادامه داد: 15 دیدار به پایان فصل باقی مانده است و با توجه به توان نفرات و حمایت هواداران به کسب عنوان قهرمانی امید زیادی داریم.

وی درمورد مصدومان تیمش اظهار کرد: بابک حاتمی، علیرضا نورمحمدی و سوشا مکانی با مصدومیت و بیماری روبرو هستند و وضعیت آنان برای دیدارهای آتی مشخص نیست.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در پایان نیم فصل لیگ برتر فوتبال با 25 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد، شنبه 5 دی ماه در چهارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، در ورزشگاه ثامن مشهد میهمان تیم پدیده خواهد بود.

کد خبر 318582

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha