همشهری آنلاین: رقابت‌های فوتبال رومیز آزاد کشوری جمعه شب (۲۷ آذر) با معرفی نفرات برتر در اصفهان پایان یافت که طی آن اکثر نفرات میزبان سکوهای برتر را از آن خود کردند.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومي فدراسيون انجمن‌هاي ورزشي، در پایان این مسابقات در بخش بانوان و در مسابقات تک نفره، شکیبا زیدی از استان اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت، ستاره امینی از استان اصفهان نایب قهرمان شد و تکتم نجفی از خراسان رضوی مقام سومی را از آن خود کرد.

در رقابت‌های دونفره نیز تیم استان اصفهان با ترکیب شکیبا زیدی و ستاره امینی سکوی قهرمانی را کسب کرد، تیم خراسان رضوی متشکل از مریم پارسا و تکتم نجفی دوم شد و تیم دیگری از استان اصفهان با ترکیب مرجان زیدی و شهرزاد زیدی بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش مردان و در رقابت‌های تک نفره، عماد عزیزی، بازیکن اصفهانی تیم سیرجان استان کرمان قهرمان شد، سعید جان‌نثاری از استان اصفهان مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و علی شیرمحمدی از سیرجان به مقام سوم دست یافت.

مسابقات دونفره نیز با قهرمانی تیم سیرجان با ترکیب عمار عزیزی و علی شیرمحمدی، مقام دومی تیم همدان با ترکیب امید عباسی و حسین امینی و سومی تیم تهران متشکل از پویا فرج‌خدا و کریم اسدی پایان یافت.

این رقابت‌ها به صورت انفرادی و دونفره تیمی با حضور افزون بر 50 ورزشکار از استان‌های تهران، زنجان، کرمانشاه، فارس، کرمان، خوزستان ، البرز، مرکزی، خراسان رضوی و اصفهان در آکادمی اختصاصی فوتبال رومیز، دارت و بازی‌های الکترونیکی اصفهان برگزار شد.

به نفرات برتر این پيكارها مدال، لوح و جوایز نقدی اهداء شد.

کد خبر 318562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha