همشهری آنلاین: چهلمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور، یادواره شهدای مدافع حرم با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید.

Judo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، این دوره از مسابقات با حضور 273 جودوکار در قالب 33 تیم از استان‌های مختلف به مدت دو روز در سالن خلیج فارس شهرستان مبارکه به میزبانی استان اصفهان برگزار شد که در نهایت خراسان رضوی با 1 نشان طلا، 3 نقره و 1 برنز مقام قهرمانی را از آن خود کرد و تیم‌های تهران با 1 طلا، 2 نقره و 2 برنز و البرز با 1 طلا، 1 نقره و 1 برنز عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

از سوی کمیته برگزاری مسابقات، وحید بنا به عنوان فنی‌ترین جودوکار، خسرو رحیمی به عنوان ورزشکار اخلاق و تیم استان اصفهان به عنوان تیم اخلاق انتخاب و معرفی شدند.

  • نتایج کامل برترین‌های اوزان مختلف:


وزن 60- کیلوگرم: 1- ناصر ناصری‌پور (خوزستان) 2- محمدرضا صدیقی (البرز) 3- حسن گروهی و سجاد کریمیان (توابع تهران)

وزن 66- کیلوگرم: 1- علی خجسته (البرز) 2- سینا کرمی (تهران) 3- قاسم نوزی‌زاده و احسان بهرامیان (لرستان)

وزن 73- کیلوگرم: 1- وحید بتا (فارس) 2- امید تیزتک (خراسان رضوی) 3- میلاد احمدی (البرز) و مسعود خان‌احمد لو (زنجان)

وزن 81- کیلوگرم: 1 - سعید ملایی (تهران) 2- مسعود قوی‌بازو (خراسان رضوی) 3- سبحان رسولی (تهران) و سید مصطفی حسینی (توابع تهران)

وزن 90- کیلوگرم: 1- سید علی‌اصغر موسوی (لرستان) 2- طیب طالبی (خوزستان) 3- سعید مرادی (قزوین) و محسن عزیزپور (ایلام)

زون 100- کیلوگرم: 1- رامین صفویه (قزوین) 2- مسعود خرابات (تهران) 3- احمد جفاکش (خراسان شمالی) و رضا جهانگیری مجد (لرستان)

وزن 10+ کیلوگرم: 1- جعفر پهلوانی (خراسان رضوی) 2- جواد محجوب (خراسان رضوی) 3- مصظفی آهن‌فروش (اصفهان) و سید حبیب‌الله میرزاجانی (تهران)

کد خبر 318534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha