همشهری آنلاین: در هفته دوم از دور دوم لیگ برتر مردان پنج بازی برگزار شد که طی آن تیم‌های پتروشیمی بندر امام، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، شهرداری اراک، آینده‌سازان میهن اصفهان و پالایش نفت آبادان موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری دست یابند.

Basketball

در شهر مقدس مشهد تیم‌های ثامن این شهر و پالایش نفت آبادان به دیدار هم رفتند که در نهایت میزبان با حساب 84 بر 72 مقابل مهمان خود مغلوب شد.

در اراک شهرداری این شهر با نتیجه 81 بر 63 مقابل نیروی زمینی تهران به پیروزی رسید. همچنین آینده‌سازان میهن اصفهان رو در روی شهرداری تبریز قرار گرفتند که پایان این بازی بابرتری 67 بر 60 اصفهانی‌ها همراه بود تا این تیم دومین برد خود در لیگ امسال را هم تجربه کند. تیم تبریزی در بازی دور اول مقابل نماینده اصفهان 69 بر 66 پیروز شده بود.

در دیگر بازی هفته تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شهرداری گرگان مقابل هم صف‌آرایی کردند که بازی نزدیک و جذاب این دو تیم را شاگردان مصطفی هاشمی در دانشگاه در وقت اضافه با پیروزی 95 بر 92 از آن خود نمودند.

در آخرین بازی در ماهشهر و سالن آزادی شهرک بعثت صدر نشین لیگ يعني پتروشیمی بندر امام و شیمیدر تهران به دیدار هم رفتند که در پایان یک بازی زیبا، تیم میزبان به پیروزی قاطع 83 بر 50 دست یافت. شاگردان مهران شاهین‌طبع بازی اول در دور نخست را هم 77 بر 67 مقابل شیمیدر تهران برده بودند.

بدین ترتیب در پایان هفته دوم از دور دوم تیم پترو شیمی بندر امام همچنان در صدر جدول جایگاه خود را تثبیت نمود و تیم‌های پالایش نفت آبادان و شیمیدر تهران در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

نتایج کلی بازی‌های اين هفته به صورت زیر است:

ثامن مشهد 72 پالایش نفت آبادان 84

پتروشیمی بندر امام 83 شیمیدر تهران 50

شهرداری اراک 81 نیروی زمینی تهران 63

آینده‌سازان میهن اصفهان 67 شهرداری تبریز 60

دانشگاه آزاد اسلامی تهران 95 شهرداری گرگان 92

 

کد خبر 318155

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha