سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته اول دور دوم لیگ برتر مردان در نقاط مختلف کشور به پایان رسید و تیم‌های پتروشیمی بندر امام ، شیمیدر تهران، نیروی زمینی تهران، پالایش نفت آبادان و شهرداری اراک موفق شدند بر حریفان خود غلبه نمایند.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در دیدارهای انجام شده و در شهر تبریز شهرداری این شهر مقابل حریف ته جدولی خود نیروی زمینی باخت 58 بر 53 را تجربه نمود تا دومین برد تیم تهرانی رقم بخورد. همچنین تیم پالایش نفت آبادان در یک بازی حساس در سالن 17 شهریور آبادان به برتری 81 بر 68 مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تهران رسيد و همچنان در صدر باقی ماند.

در تالار بسکتبال آزادی تهران تیم‌های شیمیدر تهران و شهرداری گرگان مقابل هم صف‌آرایی نمودند که شیمیدر به مانند بازی رفت برتری این دیدار را به نام خود زد و به پیروزی 76 بر 72رسید. در اصفهان هم آینده‌سازان میهن این شهر رو در روی شاگردان کسایی‌پور در شهرداری اراک قرار گرفتند و تن به شکست 90 بر 61 دادند.

در آخرین بازی هم ثامن مشهد میزبان پتروشیمی بندر امام بود که مشهدی‌ها این بار مانند بازی رفت موفق به شکست حریف خود نشده و با نتیجه 83 بر 94 مغلوب شدند.

با ثبت این نتایج رده‌بندی سه تیم اول جدول دست نخورده باقی ماند و تیم‌های پالایش نفت آبادان، پتروشیمی بندر امام و شیمیدر تهران در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

نتایج کلی هفته اول از دور دوم به شرح زیر است:

شهرداری تبریز 53 نیروی زمینی تهران 58

ثامن مشهد 83 پتروشیمی بندر امام 94

پالایش نفت آبادان 81 دانشگاه آزاد اسلامی تهران 68

شیمیدر تهران 76 شهرداری گرگان 72

آینده‌سازان میهن اصفهان 61 شهرداری اراک 90

 

کد خبر 316459

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha