مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در بارش نخستین برف پاییزی بیشترین میزان را در منطقه ۵ تهران داشته‌ایم، گفت: از بامداد دوشنبه و با آغاز بارش برف، کار ستادهای برف روبی آغاز شد و تمامی میادین و خیابان‌های اصلی باز شد و علت کندی تردد خودروها، ترافیک صبحگاهی نخستین روز برفی پایتخت بود.


مجتبي عبداللهي افزود: با وجود بارش نخستين برف پاييزي مشكلي در معابر اصلي شهر تهران نداشتيم و تردد در تمامي خيابان‌ها عادي بود. معاون خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اينكه تنها در برخي مناطق شاهد بارش برف سنگين بوديم، يادآور شد: مناطق 1تا 5و 21و 22 مناطقي هستند كه ميزان بارش برف در آنها از بقيه نقاط شديدتر بوده است. وي درخصوص اينكه تمامي عوامل خدمات شهري از بامداد دوشنبه كه بارش برف آغاز شده با تمامي اكيپ و عوامل خدمات‌رساني كرده‌اند، خاطرنشان كرد: در مناطق شمالي شهر تهران از ماده CMA براي آب كردن برف استفاده شده است.‌

عبداللهي با اشاره به استفاده از 1800ماشين برف روب كه از يكشنبه شب در معابر و خيابان‌هاي اصلي فعال هستند، خاطرنشان كرد: در برخي رمپ و لوپ‌ها شاهد كندي تردد خودروها بوديم. معاون خدمات شهري شهرداري تهران درباره همكاري پليس راهور و شهرداري تهران در زمان بارش برف ادامه داد: به تمامي مناطق 22گانه ابلاغ شده تا با همكاري پليس راهور مانع ايجاد ترافيك در ميدان و خيابان‌هاي اصلي پايتخت شوند.

کد خبر 316417

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha