همشهری آنلاین: واکنش‌ها نسبت به ماجرای بیمارستان خمینی شهراصفهان همچنان ادامه دارد.

خمینی شهر

پس ازاظهار تاسف وزيربهداشت ،نسبت به ماجراي بيمارستان خميني شهر اصفهان و دستورسريع وي براي برخورد با خاطيان وعذرخواهي رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ازمردم و همچنين اظهارات معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی مبني بر اينكه این موضوع حادثه نیست و يك فاجعه است ، رئیس کل سازمان نظام پزشکی كشورهم نسبت به اين ماجرا ،واكنش نشان داد ودستوررسیدگی سریع ،صادرکرد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی روز گذشته به معاونت انتظامی این سازمان دستور داد ،نسبت به بررسی صحت ماجرای بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی‌شهر، پیگیری عاجل به عمل آمده و اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

در بخشي ازنامه‌ رئیس کل سازمان نظام پزشکی آمده است: بدیهی است انتظار می‌رود بر اساس قوانین مصرح و شئونات اخلاقی جامعه پزشکی از بروز چنین رویدادهایی جلوگیری شود.

جمعه ششم آذر، پسر بچه ای به نام « صدرا زاهدپور » به دلیل جراحت چانه به بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر مراجعه مي كند و به صورت سرپایی و با بخیه زدن محل جراحت درمان می‌شود اما به دلیل ناتوانی خانواده این کودک برای پرداخت هزینه درمان، پزشک و پرستار به باز کردن بخیه‌های کودک اقدام و از درمان وی ممانعت کردند.

در پي اين حادثه ،روز شنبه ،پزشک و پرستار متخلف بیمارستان خمینی شهر بازداشت شدند.

به گفته معاون دادستان شهرستان خمینی شهر، باشکایت مادر کودک پنجساله، پزشک و پرستار متخلف بیمارستان اشرفی این شهرستان برای انجام تحقیقات تکمیلی با دستور مرجع قضایی، بازداشت شدند.متهمان که یک پزشک و یک پرستار هستند پس از تفهیم اتهام بنا به دستور مقام قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی، روانه بازداشتگاه نیروی انتظامی شدند.

معاون دادستان شهرستان خمینی شهر با تاکید بر اینکه مراجع قضایی این شهرستان با قاطعیت به این پرونده رسیدگی خواهند کرد، از رسانه‌های گروهی خواست که تا زمان اعلام نهایی حکم و تشکیل دادگاه از هرگونه اظهار نظر درباره این پرونده خودداری کنند.

کد خبر 316416

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha