دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

۲ زن شیک‌پوش با فریب مرد جوان وی را سوار ماشین خود کردند تا با تهدید چاقو دست به زورگیری بزنند.

متهمان

ششم خرداد سال‌جاري مرد 31ساله‌اي به اداره پليس رفت تا مأموران را در جريان يك زورگيري قرار دهد. وي گفت: براي دريافت پول به يكي از دستگاه‌هاي خودپرداز در غرب تهران رفته بودم كه زن جوان و شيك‌پوشي نزد من آمد و خواست تا كمكش كنم. وي گفت كه مي‌خواهد مبلغ 200هزارتومان براي شخصي كارت به كارت كند اما داخل حسابش پولي ندارد. او تراول 50هزارتوماني به من نشان داد و خواست تا با كارتم اين مبلغ را به‌حساب آن شخص واريز كنم و او پولش را به‌صورت نقدي بپردازد. من عمليات كارت به كارت را انجام دادم و پس از آن دختر جوان پيشنهاد كرد مرا برساند. او گفت كه دوستش ماشين دارد و كنار خيابان منتظرش است. درحالي‌كه هنوز پول نقد را پرداخت نكرده بود، من نيز تصميم گرفتم سوار خودروي آنها شوم تادر بين راه پول را از زن جوان بگيرم.

وي ادامه داد: كنار خيابان يك خودروي 206پارك شده و زن جواني پشت فرمان نشسته بود. وقتي در صندلي عقب نشستم آنها راه افتادند. در بين راه اما با چاقو تهديدم كردند و از من خواستند تا هرچه پول دارم در اختيارشان قرار دهم. آنها كيفم كه داخل آن پول بود به همراه تبلت، ساعت و طلاهايم را سرقت و بعد از آن مرا به بيرون ماشين پرتاب كردند.

  • پايان 6‌ماه فرار

با ثبت اين شكايت، تيمي از مأموران پايگاه دوم پليس آگاهي پايتخت با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه34 تهران تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كردند. آنها در نخستين اقدام به بررسي شماره حساب كارتي پرداختند كه مالباخته 200هزار تومان را به آن واريز كرده بود. وقتي صاحب كارت كه زني جوان بود شناسايي شد، كارآگاهان به بررسي بانك اطلاعات مجرمان سابقه‌دار پرداختند و دريافتند كه اين زن به نام شهره يك سال پيش به اتهام سرقت منزل دستگير شده و به زندان رفته بود اما چندي قبل از زندان آزاد شده و مخفيگاه خود را تغيير داده بود. هرچند اين زن سابقه دار سعي كرده بود ردي از خود به جا نگذارد اما كارآگاهان در رديابي‌ها موفق شدند وي را هشتم آذر‌ماه پس از 6‌ماه فرار در جاده چالوس دستگير كنند.

اين زن دربازجويي‌هاي اوليه خود را بي‌گناه دانست اما در مواجهه حضوري با شاكي چاره‌اي جز بيان حقيقت نديد. اين زن زورگير، مخفيگاه همدستش را لو داد كه كارآگاهان وي را دستگير كردند. اين دو زن روز گذشته به دادسراي ويژه سرقت انتقال يافتند و درحالي‌كه اشك مي‌ريختند، اظهار پشيماني كردند. شهره گفت: من و دوستم روز حادثه وسوسه شديم كه از مرد جوان سرقت كنيم و اصلا فكرش را نمي‌كرديم او از ما شكايت كند.

از سويي ما فقط او را تهديد كرديم و چاقو نداشتيم. پس از زورگيري، پولي را كه به‌دست آورديم خرج خوشگذراني و تفريح كرديم. هرچند اين دو زن اقرار كردند كه تنها اين يك مورد سرقت را انجام داده‌اند اما قاضي پرونده از شهروندان خواست چنانچه بدين شيوه در دام 2سارق زن گرفتارشده‌اند، براي شكايت به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران يا شعبه پنجم بازپرسي دادسراي ناحيه 34تهران مراجعه كنند.

کد خبر 316405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha