یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۹:۱۳
۰ نفر

گروه ورزشی: نبرد سرخ‌هایی که حالا اتفاقا صدرنشین هم نیستند، مقابل تیم جاه‌طلب اکبر میثاقیان از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس یک دیدار کاملا معمولی به حساب می‌آید.

با این حال اما سکوت معنادار محمدحسن انصاری‌فرد و همچنین پرهیز او از پاسخگویی به اظهارات محبت‌آمیز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در مصاحبه‌ای تأکید کرده بود: «من با انصاری‌فرد مشکلی ندارم»، گویای واقعیت دیگری است.

به‌خصوص اینکه مدیرعامل فصل گذشته باشگاه پرسپولیس برای بهره‌برداری از این فرصت مناسب در صورت پیروزی، برای راه‌آهن پاداشی را نیز در نظر گرفته است.

 انصاری‌فر،عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هفته گذشته در اظهارنظری عجیب، انصاری‌فرد را همچنان عضو هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس دانست.

 اظهارنظری که طبق معمول با هیچ‌گونه واکنشی از سوی محمدحسن انصاری‌فرد روبه‌رو نشد. گویا مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با اتخاذ چنین سیاستی قصد دارد رسانه‌ها را به سمت و سوی قضاوت درباره گفته‌های مسئولان فعلی پرسپولیس سوق دهد.

 تصمیمی که فصل گذشته محمدحسن انصاری‌فرد تحت فشارهای رسانه‌ای نتوانست نسبت به آن وفادار بماند تا در اشتباهی استراتژیک بالاخره پس از چند هفته سکوت به شکلی کاملاً تشریفاتی دوباره خود را در قامت مدیرعاملی ببیند که همه بابت جدایی زودهنگامش اطمینان داشتند.

 حالا او در آستانه دیداری که به اعتقاد خیلی‌ها برای پرسپولیس سخت به پایان خواهد رسید، گویا قصد دارد همان سیاستی را در پیش بگیرد که سال گذشته در انجام آن به خصوص در مواجهه با آلترناتیو خود البته توفیقی نداشت. آنجا که دقایقی پس از اظهارات دوستانه عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس در برنامه 90، تصور کرد درخواست‌های پی‌درپی هواداران می‌تواند بهانه خوبی برای بازگشت باشد.

 هیچ مشکلی با انصاری‌فرد ندارم

 اگرچه عده‌ای دیدار یکشنبه شب 25 شهریور برای محمدحسن انصاری‌فرد را «فرصت خوب انتقام» می‌دانند و معتقدند با توجه به اتفاقات سال گذشته، وی در راستای شکست دادن پرسپولیس انگیزه بالایی به راه‌آهن بخشیده اما نمی‌توان حضور استیلی را در این دایره انتقام نادیده گرفت.

 استیلی در گفت‌وگو با همشهری تأکید می‌کند: من با انصاری‌فرد هیچ مشکلی ندارم و برای زادمهر نیز که در راه‌آهن کار می‌کند، احترام خاصی قائلم. در همین حال اما مصاحبه‌‌های فصل گذشته حمید استیلی که پس از اخراج شدن توسط سرمربی ترکیه‌ای سرخ‌ها حتی مدیریت باشگاه را نیز به چالش می‌کشید، بیانگر این واقعیت است که استیلی، پرسپولیس- راه‌آهن را یک بازی معمولی نمی‌داند.

 برعکس او برای اضافه شدن به چنین دایره‌ای تمایل خاصی دارد. میلی که بهتر است تا قبل از پایان آخرین دیدار هفته پنجم از رقابت‌های لیگ هفتم شکل رسانه‌ای به خود نگیرد. استیلی، کاشانی و انصاری‌فرد مثلث ویژه‌ای را بیرون از زمین تشکیل داده‌اند.

سایه سپاهان

25 شهریور پرسپولیس برای رسیدن به برد مقابل تیم میثاقیان انگیزه خاصی دارد. چه این انگیزه را صدرنشینی سپاهان به سرخ‌ها تحمیل کرده.

 تیم افشین قطبی در آستانه رویارویی با راه‌آهن با 12 امتیاز در جایگاه دوم جدول لیگ قرار گرفته و این در حالی است که سپاهان تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به سرخ‌ها تا قبل از شروع نبرد دیدنی امشب، صدرنشین رقابت‌های لیگ به حساب می‌آید. آیا بهترین خط حمله لیگ امشب در آزادی، پرسپولیس را از سایه صدرنشینی سپاهان خارج می‌ کند؟

میثاقیان:به پرسپولیس نمی‌بازم

از اتفاق ویژه‌ای که در اصفهان رخ داد مدت زیادی نمی‌گذرد. حالا بعد از گذشت یک هفته از متوقف کردن سپاهان در اصفهان، سرمربی جاه‌طلب راه‌آهن از نباختن مقابل سرخ‌های پایتخت می‌گوید.

میثاقیان طی چند روز اخیر در مصاحبه‌های مختلف خود تصریح کرده: «ادعا نمی‌کنم که پرسپولیس را شکست می‌دهیم اما از یک چیز مطمئنم؛ اینکه بازنده از زمین بیرون نمی‌آییم.»او سال گذشته 2 بار با راه‌آهن مقابل پرسپولیس قرار گرفت.

در بازی رفت برنده و در دیدار برگشت بازنده بود. هر 2 دیدار اما با این نتیجه به پایان رسید؛ «2 بر یک».جنگ لفظی میثاقیان و ستاره پرسپولیسی‌ها نیز اما در نوع خود جالب توجه است. وقتی نیکبخت در پاسخ به ادعایی که البته توسط میثاقیان تکذیب هم شد، تأکید کرد: «اکبرآقا می‌خواهد با این حرف‌ها جلب توجه کند.»

گویا ستاره سرخ‌ها در پاسخ به این ادعای میثاقیان که «با تیم دسته دومی هم پرسپولیس را شکست می‌دهم» چنین واکنشی از خود نشان می‌دهد. هرچند که 2 روز پیش سرمربی راه‌آهن در مصاحبه‌ای با سیاست کاهش فشارهای حاشیه‌ای گفت: «نیکبخت، فرزند من است.»

پرسپولیس در آخرین دیدار هفته پنجم با تمامی نفرات اصلی خود به مصاف راه‌آهن می‌رود. در راه‌آهن اما محرومیت مهدی ثابتی نگرانی‌هایی را برای میثاقیان به وجود آورده است. با این حساب او چاره‌ای جز قرار دادن کاسپاروف در درون دروازه‌اش ندارد. طبق آخرین اخبار محمد نصرتی نیز که دچار سرماخوردگی شده بود به بازی امشب خواهد رسید.

کد خبر 31568

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز