همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نقش نیروهای مسلح در تامین امنیت زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران برجسته است.

احمدرضا پوردستان

به گزارش ایرنا احمدرضا پوردستان روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تلاش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره عظیم اربعین حسینی است تا در امنیت کامل برگزار شود.

وی گفت: افتخار نیروهای مسلح این است که همانند دوران دفاع مقدس به رسالت خود به شایستگی عمل کنند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

امیر سرتیپ پوردستان هدف از سفر به چذابه را ارزیابی و آمادگی نیروهای مسلح به ویژه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت و آرامش زائران عنوان کرد و اظهار کرد: به همین منظور هماهنگی و تعامل خوبی با نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرزبانی صورت گرفته است تا تردد زائران در کمال امنیت و آرامش انجام شود.

وی همدلی و همبستگی نیروهای مسلح را یکی از دلایل برقراری نظم و امنیت لازم برای سفر هرچه بهتر زائران بیان کرد و افزود: همدلی و وفاقی که بین نیروهای مسلح وجود دارد امنیت بالای زائران را به دنبال داشته و در زمان حاضر آمادگی نیروهای مسلح و یگان های بالگرد در سطح بسیار بالایی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از زحمت های مجموعه مسئولان استان های خوزستان و ایلام که در اعزام زائران به کربلای معلی نقش آفرینی کردند تقدیر کرد و گفت: جا دارد از همه عزیزانی که در این حرکت عظیم نقش مهمی ایفا کردند صمیمانه قدردانی کنیم چرا که این مانور عظیم، وحدت، همدلی و اقتدار نظام اسلامی ایران به جهانیان نشان داد.

امیر سرتیپ پوردستان گفت: همایش هایی همچون اربعین حسینی یکی از جلوه های شکوه و عظمت اسلامی است. مرزهای شلمچه و چذابه از کانون های اصلی تردد زائران اربعین حسینی است.

کد خبر 315673

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha