همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نقش نیروهای مسلح در تامین امنیت زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران برجسته است.

احمدرضا پوردستان

به گزارش ایرنا احمدرضا پوردستان روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تلاش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره عظیم اربعین حسینی است تا در امنیت کامل برگزار شود.

وی گفت: افتخار نیروهای مسلح این است که همانند دوران دفاع مقدس به رسالت خود به شایستگی عمل کنند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

امیر سرتیپ پوردستان هدف از سفر به چذابه را ارزیابی و آمادگی نیروهای مسلح به ویژه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت و آرامش زائران عنوان کرد و اظهار کرد: به همین منظور هماهنگی و تعامل خوبی با نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرزبانی صورت گرفته است تا تردد زائران در کمال امنیت و آرامش انجام شود.

وی همدلی و همبستگی نیروهای مسلح را یکی از دلایل برقراری نظم و امنیت لازم برای سفر هرچه بهتر زائران بیان کرد و افزود: همدلی و وفاقی که بین نیروهای مسلح وجود دارد امنیت بالای زائران را به دنبال داشته و در زمان حاضر آمادگی نیروهای مسلح و یگان های بالگرد در سطح بسیار بالایی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از زحمت های مجموعه مسئولان استان های خوزستان و ایلام که در اعزام زائران به کربلای معلی نقش آفرینی کردند تقدیر کرد و گفت: جا دارد از همه عزیزانی که در این حرکت عظیم نقش مهمی ایفا کردند صمیمانه قدردانی کنیم چرا که این مانور عظیم، وحدت، همدلی و اقتدار نظام اسلامی ایران به جهانیان نشان داد.

امیر سرتیپ پوردستان گفت: همایش هایی همچون اربعین حسینی یکی از جلوه های شکوه و عظمت اسلامی است. مرزهای شلمچه و چذابه از کانون های اصلی تردد زائران اربعین حسینی است.

کد خبر 315673

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha