همشهری آنلاین: رقابت‌های بین‌المللی جودوی تاجیکستان با دو مدال طلا و برنز برای تیم اعزامی کشورمان به پایان رسید.

Judo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، این دوره از مسابقات با حضور 168 جودوکار در قالب 18 تیم از کشورهای مختلف و 10 تیم از تاجیکستان به مدت دو روز در شهر دوشنبه برگزار شد که تیم نوجوانان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک برنز و یک عنوان پنجمی شدند.

تیم اعزامی کشورمان كه در پی سیاست‌های پشتوانه‌سازی فدراسیون با ترکیبی از نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی بانکوک و جودوکاران برتر البرز راهی این کشور شده بود، توسط علی پرهیزگاری در وزن 90+ کیلوگرم به مدال طلا دست يافت. وی در سه مبارزه نخست خود حریفانی از تاجیکستان را شکست داد و راهی مبارزه نهایی شد.

این عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در دیدار پایانی جودوکاری از یونان را شکست داد و به نشان طلا رسيد. همچنین امیر غنچه بعد از دو پیروزی برابر رقبایی از تاجیکستان، در دور سوم به جودوکاری از قزاقستان باخت و به گروه بازنده‌ها رفت. این جودوکار كشورمان در دیدار رده‌بندی حریفی از ازبکستان را شکست داد و برنز گرفت.

محمد خوشبین هم در وزن 55- کیلوگرم پس از برتری مقابل حریفانی از تاجیكستان و یونان، دوبار مقابل جودوکاران تاجیکستان بازنده شد و به عنوان پنجم دست يافت.

کد خبر 315575

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha