مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰
۰ نفر

۶۳ پروژه عمرانی، فرهنگی، خدماتی و ترافیکی روز شنبه در منطقه ۱۱ تهران به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مناطق پایتخت به بهره‌برداری می‌رسد.

اين خبر را نصرالله آباديان شهردار منطقه 11تهران ديروز در نشست خبري خود اعلام كرد. به گفته وي با توجه به حساسيت‌هاي قابل توجهي كه مناطق مركزي شهر چون اين منطقه دارند و جمعيت شناوري كه در اين محدوده از شهر رفت‌وآمد مي‌كنند، بايد زيرساخت‌هاي لازم ايجاد شود.

به گفته آباديان از شاخص‌ترين پروژه‌هايي كه در روز شنبه به بهره‌برداري مي‌رسد مي‌توان به فروشگاه جديد شهروند در نزديكي ميدان راه‌آهن اشاره كرد كه گامي ديگر در راستاي كاهش فاصله شمال و جنوب شهر است. افتتاح ايستگاه آتش‌نشاني و سراي محله‌هاي مختلف نيز از ديگر پروژه‌هاي خدماتي و اجتماعي آماده بهره‌برداري در منطقه‌11 هستند. همچنين مجموعه ورزشي منحصر به فردي با توجه به ورزش كشتي نيز آماده بهره‌برداري است كه حدود 7هزار مترمربع وسعت دارد.

ساماندهي ميادين منيريه و راه‌آهن نيز از ديگر فعاليت‌هاي عمراني و زيباسازي اين محدوده از تهران است كه به بهره‌برداري مي‌رسند. اين در حالي است كه عمليات ساماندهي و بهسازي ميدان منيريه به‌طور كامل به پايان رسيده است. فاز اول ساماندهي ميدان راه‌آهن نيز انجام شده و قرار است در مرحله دوم نماي بيروني ايستگاه مركزي راه‌آهن تهران و خيابان‌هاي شوش شرقي و غربي كف‌سازي شود. شهردار منطقه‌11 درباره روند توسعه حمل‌ونقل عمومي و به‌خصوص مترو در محدوده مركزي تهران نيز اظهار داشت:

در حال حاضر خطوط 4، 2،7و3از اين منطقه عبور مي‌كنند؛ ضمن اينكه براساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته خط 7در نيمه اول سال 95راه‌اندازي مي‌شود. آباديان تصريح كرد: اقدامات انجام شده در اين منطقه اين پيام را دارد كه ما مي‌خواهيم از ظرفيت‌هاي موجود استفاده كنيم تا شهروندان با كمترين جابه‌جايي از آنها استفاده كنند.

کد خبر 315172

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha