۶۳ طرح فرهنگی، ورزشی، ترافیکی، زیست‌محیطی و... دیروز با حضور محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در منطقه ۱۱ به بهره‌برداری رسید.

در مراسمي كه به همين مناسبت در آكادمي كشتي شهيد رضايي‌مجد برگزار شد، قاليباف به مردم قول داد كه به‌رغم تمامي فراز و نشيب‌ها در شهرداري تهران چيزي از كار و تلاش و فعاليت كم گذاشته نخواهد شد. شهردار تهران در مراسم افتتاح 63طرح شهري در منطقه 11 از احداث يك بوستان در محله اسكندري خبر داد كه قرار است تا پايان سال يا اول فصل بهار آينده براي استفاده شهروندان آماده شود. فروشگاه شهروند در ميدان راه‌آهن نيز يكي از مهم‌ترين پروژه‌هايي بود كه ديروز به بهره‌برداري رسيد و قرار است خدمات ويژه‌اي را به اهالي منطقه 11 ارائه كند.

  • پروژه‌هاي گوشه تاريخي شهر

منطقه 11 با توجه به قرار داشتن بيت رهبري، شوراي نگهبان، نهاد رياست‌جمهوري، شوراي‌عالي امنيت ملي و سازمان بازرسي كل كشور به‌عنوان پرديس حكومتي و قطب سياسي كشور و پايتخت نام برده مي‌شود. برخي از مهم‌ترين پروژه‌هايي كه ديروز در اين منطقه با اعتباري بالغ بر 700ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد، شامل آكادمي كشتي شهيد رضايي مجد به مساحت 7هزار مترمربع است كه به‌دليل برخورداري از انواع سالن‌هاي استخر، تمرين، بدنسازي، كلاس‌هاي آموزشي و خوابگاه در كشور منحصربه‌فرد است.

احداث فروشگاه زنجيره‌اي شهروند طلاييه، احداث مددسراي رازي، توسعه و تجهيز سراهاي محله، احداث اسكان كارگران بازيافت، احداث باغ‌راه شهيد شيخ محمدي، بازسازي و مرمت ميدان‌هاي راه‌آهن، قزوين و منيريه و احداث ايستگاه 118 آتش‌نشاني ازجمله مهم‌ترين طرح‌هايي است كه ديروز با حضور جمعي از اعضاي شوراي شهر تهران، معاون پارلماني وزارت ورزش، پيشكسوتان كشتي كشور و جمعي از خانواده‌هاي شهدا و مردم محل به بهره‌برداري رسيد.

کد خبر 315416

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha