مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۶:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام خدمات شهری شهرداری تهران از بهره‌برداری 14 ایستگاه جدید آتش نشانی در شهر تهران تا پایان سال 86 خبرداد.

محمد عیدیان قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سما با اشاره به مشکل تملک زمین برای احداث ایستگاه‌های جدید آتش نشانی در تهران، گفت: زمین‌هایی که طی چند سال گذشته برای احداث ایستگاه‌های جدید آتش نشانی تملک می‌شد با یک سوم قیمت خریداری می‌شد در حالیکه روند تصاعدی افزایش قیمت زمین در تهران طی یکی دو سال اخیر ، تملک زمین برای احداث جایگاه‌های جدید آتش‌نشانی را به جهت محدود بودن بودجه و اعتبارات با مشکل مواجه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم با تملک زمین‌های جدید تعداد جایگاه‌های آتش نشانی را در تهران به 120 ایستگاه برسانیم ، افزود : در حال حاضر 87 ایستگاه آتش نشانی در تهران فعال است که تا پایان امسال این تعداد به 101 جایگاه خواهد رسید.

عیدیان با بیان اینکه در صورت تملک زمین‌های جدید 20 ایستگاه دیگر نیز در سال جاری کلنگ‌زنی خواهد شد ، اظهار داشت: در صورتیکه زمین‌های مورد نظر تامین شود برای تکمیل 120 ایستگاه آتش نشانی در تهران تا پایان امسال کلنگ 20 ایستگاه جدید نیز بر زمین زده می‌شود و در غیر این صورت به تدریج با تملک زمین‌های جدید کلنگ جایگاه‌های جدید آتش‌نشانی نیز بر زمین زده خواهد شد.

کد خبر 31448

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز