همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت در حال از دست دادن امیدهایش است و شاید نتواند با تیم ملی ادامه دهد. در مقابل رئیس فدارسیون گفت با او صحبت می‌کند و مشکل حل خواهد شد.

کفاشیان کی‌روش

كارلوس كي‌روش در مصاحبه بعد از بازي با گوام كه ورزش سه آن را مخابره كرده است، ضمن تمجيد از بازيكنانش و اداي احترام به تيم ملي گوام در خصوص ادامه همكاري با تيم ملي گفت: واقعا نمی‌توانم در حال حاضر جواب محکمی به این سوال بدهم. اگر قدم‌های من با رئیس فدراسیون فوتبال و مسیرمان بتواند هماهنگ شود، می‌توانیم ادامه بدهیم اگر نه این کار صورت نمی‌گیرد.

وي افزود: در حال حاضر نمی‌توانم به این سوال جواب بیشتری بدهم ولی بعد از 5 سال آهسته، آهسته دارم امیدها و اعتقادهایی که در این مسیر داشتم را از دست می‌دهم. البته آینده من به نقطه نظرها و تصمیم‌های رئیس و فدراسیون هم مرتبط خواهد شد.

اما كفاشيان كه ظاهرا پيش‌تر از اين موضوع خبردار بود، قبل از مصاحبه كي‌روش در خصوص دلخوري‌هاي وي و شايعه جدا شدن‌اش از تيم ملي گفت: آقای کی‌روش مرخصی بیشتری می‌خواسته اما من به ایشان گفتم باید طبق روال به مرخصی برود. از این رو ایشان ناراحت هستند و ممکن است در نشست مطبوعاتی هم صحبت‌هایی را مطرح کنند. در نهایت قرار است ما پنجشنبه (28 آبان) بنشینیم و ان‎شاءالله مشکلات را حل کنیم.

کد خبر 314183

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha