همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی با بیان اینکه مهدی رحمتی بازیکن خوب و مورد علاقه من است گفت او ۳۵ سال دارد و دروازه‌بان پنجم من است وی همچنین اظهار داشت که طبق دستور فدراسیون اجازه صحبت در باره مسائل حاشیه‌ای را ندارد.

کارلوس کی‌روش

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، کا‌ر‌لوس کی‌روش که در روزهای گذشته با صدور بیانیه‌های پرتعداد پرکار و خبرساز ظاهر شده، به فدراسیون فو‌تبا‌ل رفت تا در نشستی با رییس فدراسیون به بحث درباره برخی مسائل بپردازد. او در پایان این نشست در جمع خبرنگاران عنوان کرد، دبیرکل فدراسیون فوتبال را نمی‌شناسد! کی‌روش گفت: امروز جلسه‌ای با حضور علی کفاشیان، افشین پیروانی، دن گاسپار به عنوان نماینده کادر فنی و شخص من و البته وکیلم برگزار کردیم.

علیرضا اسدی در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد عنوان کرده بود که برای فرگوسن متاسف است که دستیاری چون کی‌روش داشته است. کی‌روش درباره این اظهارنظر هم گفت: شخصی که این صحبت‌ها را مطرح کرده نمی‌شناسم و به یاد نمی‌آورم که او مقام قهرمانی یا افتخاری کسب کرده باشد. مسئله‌ای که امروز با آقای کفاشیان صحبت کردیم و قرار شد از این به بعد هر شخصی در فدراسیون فوتبال صحبت توهین آمیز و یا تحقیرآمیز انجام دهد، وکیل حقوقی من و شخص ریاست فدراسیون فوتبال این مسئله را پیگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: من از رییس فدراسیون فوتبال، آقای کفاشیان دستور کتبی گرفتم و دیگر اجازه صحبت کردن درباره این مسائل حاشیه‌ای را ندارم.

در ادامه خبرنگاری به کی‌روش گفت: شما آقای علیرضا اسدی را نمی‌شناسید؟ او درباره فرگوسن صحبت کرده که کی‌روش گفت: خیر من او را نمی‌شناسم. واقعا جالب است که او درباره فرگوسن نظر داده است (با خنده!). نمی‌توانم جلوی خنده خودم را بگیرم. وقتی می‌بینم او درباره این مسئله صحبت کرده است ولی دیگر درباره این مسائل اجازه صحبت کردن ندارم. این صحبت واقعا من را به خنده انداخت.

کی‌روش ادامه داد: آیا ایشان قهرمان اروپا شده بودند؟ آیا قهرمان جهان شده بودند؟ 8-9 تا از بازیکنان تیم ملی کنار گذاشته شده بودند و او به تیم ملی دعوت شد. خواهش می‌کنم من را بیشتر به خنده نیندازید چون من دردی دارم که خندیدن تشدیدش می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال افزود: من 4 دروازه‌بان در تیم ملی دارم. یک کارمند فدراسیون که اجازه صحبت درباره مسائل فنی را ندارد این صحبت‌ها را مطرح کرده در صورتی که ایشان باید نگران حقوق بنده که پرداخت نشده باشند. ایشان باید به مشکلات عدیده‌ای مانند مشکلات زمین فوتبال بپردازند. البته این مسئله هیچ ربطی به آقای رحمتی ندارد.

کی‌روش ادامه داد:‌ همیشه گفته‌ام که رحمتی بازیکن بسیار خوب و مورد علاقه من است اما جزئی از برنامه‌های من در تیم ملی نیست. او 35 ساله است و من جام جهانی را پیش رو دارم. در حال حاضر دروازه‌بان‌های تیم ملی علیرضا حقیقی، بیرانوند، اخباری و سوشا مکانی که از تیم بزرگ پرسپولیس آمده است، هستند. من سال‌های قبل هم از سپاهان یک دروازه‌بان به تیم ملی آوردم به نام رحمان احمدی که کمک زیادی به صعودمان به جام جهانی کرد. در آن برهه از زمان به خاطر اشتباهاتی که مقابل ازبکستان، قطر و لبنان انجام داد ترجیح دادم دروازه‌بان تیمم را عوض کنم. من این حق را دارم که بازیکنان تیم ملی را انتخاب کنم.

وی ادامه داد: روزی که به رحمتی احتیاج داشته باشم، بعد از حقیقی، بیرانوند، اخباری و سوشا مکانی او را دعوت می‌کنم.

سرمربی تیم ملی در واکنش به این که باشگاه استقلال گفته است اگر کی‌روش رفتارهایش را ادامه دهد، دیگر به تیم ملی بازیکنی نمی‌دهد، اظهار کرد: صحبت‌های من درباره شخصیت معنای ساده‌ای دارد. رحمتی یک روز قبل از بازی تیم ملی از حضور در دروازه‌ شانه خالی کرد. ما به او فرصت دادیم که از بازیکنان و مردم عذرخواهی کند اما او این کار را هم انجام نداد. برای شخص بنده او دیگر جایی در تیم ملی نداشت. بازیکنی که این کار را می‌کند، به تیم ملی هم اعتنا نمی‌کند. امیدوارم به نظر من احترام گذاشته شود. به یاد دارم سوشا مکانی در کره جنوبی و در استادیوم اولسان دوبار توسط مربی کره‌ای مورد ضرب و شتم قرار گرفت. او در تیم بزرگ پرسپولیس بازی می‌کند که میلیون‌ها هوادار دارد و هر از گاهی هم در ترکیب تیم ملی هم جای نمی‌گیرد اما طرفداران پرسپولیس در این باره ناراحت نمی‌شوند. وظیفه کارمند فدراسیون نیست که در این باره اظهارنظر کند و تنها هدف او قرار دادن استقلال مقابل پرسپولیس بوده است. این تنها دلیلی است که می‌توانم برای آن بیان کنم.

کد خبر 312379

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha