همشهری آنلاین: در هفته ششم لیگ برتر مردان، تیم‌های پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران ، پتروشیمی بندر امام، شیمیدر تهران و شهرداری گرگان موفق شدند بر حریفان خود غلبه نمایند.

Basketball

مسابقات هفته ششم ليگ برتر روز دوشنبه (25 آبان) با انجام 5 مسابقه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در تهران و تالار بسکتبال آزادی تیم‌های شیمیدر تهران و شهرداری اراک به قضاوت آقایان عبدیخانی، آذرافزا و دوست به مصاف هم رفتند که در پایان شیمیدر با نتیجه 72 بر 65 به برتری رسید.

در مشهد و به قضاوت آقایان شهمیرزادی، سعیدی نیا و مومنی، ثامن این شهر میزبان تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران بود که دانشگاه آزاد موفق شد تیم ثامن مشهد را با نتیجه 83 بر 79 شکست دهد.

تیم‌های شهرداری تبریز و شهرداری گرگان در تبریز و به قضاوت آقایان حاج اسماعیلی، قنبری و اولیازاده رو در روی هم قرار گرفتند که شاگردان بهزاد افرادی‌نیا در تیم شهرداری تبریز با نتیجه 62 بر 53 بازی را واگذار نمودند.

در اصفهان آینده‌سازان میهن این شهر و پترو شیمی بندر امام به قضاوت آقایان نیکخواه، زارع و عباس‌زاده مقابل هم صف‌آرائی کردند که شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم پتروشیمی برتری 79 بر 53 را از آن خود نمودند.

و در آخرین بازی هم پالایش نفت آبادان و نیروی زمینی، پدیده هفته قبل با قضاوت آقایان جوادی، خادم حسینی و مرادی مقابل هم به میدان رفتند که نفتی‌ها برای تداوم مدعی بودن خود در لیگ امسال به برتری 68 بر 62 رسیدند.

نتایج کلی بازی‌های هفته ششم به شرح زیر است:

ثامن مشهد 79 دانشگااه آزاد اسلامی 83

آینده‌سازان میهن اصفهان 53 پتروشیمی بندر امام 79

شیمیدر تهران 72 شهرداری اراک 65

شهرداری تبریز 53 شهرداری گرگان 62

پالایش نفت آبادان 68 نیروی زمینی تهران 62

 

  • جدول رده‌بندي

1- شيميدر تهران، 11 امتياز


2- پالايش نفت آبادان، 11 امتياز


3- پتروشيمي بندرامام، 10 امتياز


4- دانشگاه آزاد اسلامي، 10 امتياز

 

کد خبر 314104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha