همشهری آنلاین: در هفته هفتم لیگ برتر مردان تیم‌های پتروشیمی بندر امام، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، ثامن مشهد و پالایش نفت آبادان موفق به شکست حریفان خود شدند.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در گرگان و در سالن مملو از جمعیت این شهر تیم‌های شهرداری گرگان و نفت آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان شهرداری گرگان بازی را با حساب 82 بر 80 به سود خود به پایان رساند تا نماینده شهر آبادان در جدول یازده امتیازی بماند و شهرداری گرگان هم امتیاز با این تیم شود. جالب این که نیمه اول 41 بر36 به سود پالایش نفت آبادان تمام شده بود.

در دیگر بازی در تالار بسکتبال آزادی تهران تیم‌های نیروی زمینی تهران و ثامن مشهد رو در روی هم قرار گرفتند که ثامن مشهد موفق به پیروزی با حساب 71 بر63 شد.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی تهران در سمت دیگری از شهر پایتخت و در سالن اختصاصی خود مقابل تیم ته جدولی آینده‌سازان میهن اصفهان بازی را با حساب 97 بر 80 به سود خود به اتمام رساند تا تنها تیم شهراصفهان نوار شکست‌های متوالی خود را حفظ کند. آینده‌سازان میهن اصفهان نیمه نخست را 48 بر 44 واگذار کرده بود.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در پتروشیمی بندر امام هم پذیرای شهرداری اراک بودند که تیم اراکی دومین شکست متوالی خود را تجربه کرد و مقابل میزبان خود در سالن بعثت شهرک اندیشه بندر امام با نتیجه 78 بر 77 بازی را واگذار کرد. نیمه نخست این بازی هم با حساب 37 بر 34 به سود میزبان به اتمام رسیده بود.

در آخرین بازی هفته هم تیم‌های شیمیدر تهران و شهرداری تبریز در تالار بسکتبال آزادی به مصاف هم رفتند كه تيم تهراني توانست حريف تبريزي را با حساب 68 بر 59 شكست دهد.

نتایج کلی ديدارهاي هفته هفتم به شرح زیراست:

نیروی زمینی تهران 63 ثامن مشهد 71

دانشگاه آزاد اسلامی تهران 97 آینده‌سازان میهن اصفهان 80

پتروشیمی بندر امام 78 شهرداری اراک 77

شهرداری گرگان 82 پالایش نفت آبادان 80

شيميدر تهران 68 شهرداري تبريز 59

  • جدول رده‌بندي

1- شيميدر تهران، 13 امتياز


2- دانشگاه آزاد اسلامي تهران، 12 امتياز


3- پتروشيمي بندر امام، 12 امتياز


4- پالايش نفت آبادان، 12 امتياز


5- ثامن مشهد، 11 امتياز


6- شهرداري گرگان، 11 امتياز


7- شهرداري اراك، 10 امتياز


8- شهرداري تبريز، 9 امتياز


9- نيروي زميني، 8 امتياز


10- آينده‌سازان ميهن اصفهان، 7 امتياز

 

کد خبر 314515

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha