همشهری آنلاین: رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال مردان با انجام ۴ مسابقه دنبال شد و تیم‌های پترو شیمی بندر امام ، شهرداری اراک، آینده‌سازان میهن اصفهان، پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان موفق به شکست حریفان خود شدند.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در آبادان تیم‌های پالایش نفت این شهر و شیمیدر تهران به دیدار هم رفتند که در انتها شاگردان سامری در پالایش نفت موفق شدند حریف را با نتیجه 77 بر 67 با شکست بدرقه نمایند.

در دیگر تقابل جنوب و پایتخت در بندر امام و سالن بعثت شهرک اندیشه این شهر، تیم‌های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد اسلامی تهران رو در روی هم قرار گرفتند که بندری‌ها با نتیجه 75 بر 65 به پیروزی رسیدند تا سومین شکست مصطفی هاشمی و تیم وی در دانشگاه آزاد در لیگ امسال را رقم زده و خود با 14 امتیاز به تنهایی در صدر قرار گیرند.

در مشهد تیم‌های ثامن این شهر و شهرداری گرگان مقابل هم قرار گرفتند که شهرداری گرگان موفق شد میزبان را با حساب 87 بر 72 مغلوب کند.

آینده‌سازان میهن اصفهان هم بالاخره صاحب برد در لیگ برتر شده و موفق شد تیم نیروی زمینی تهران را با حساب 66 بر 58 از پيش رو بردارد.

و در آخرین بازی هفته هشتم، تیم‌های شهرداری اراک و همنام تبریزی آن، شهرداری تبریز به دیدار هم رفتند که اراکی‌ها 71 بر 65 به برتری رسیدند.


• نتایج هفته هشتم لیگ برتر:

آینده‌سازان میهن اصفهان 66 نیروی زمینی تهران 58

پالایش نفت آبادان 77 شیمیدر تهران 67

پتروشیمی بندر امام 75 دانشگاه آزاد اسلامی تهران 65

ثامن مشهد 72 شهرداری گرکان 87

شهرداری اراک 71 شهرداری تبریز 65


• جدول رده‌بندی تا پایان هفته هشتم:


1-پتروشیمی بندر امام، 14 امتیاز

2- شیمیدر تهران، 14 امتیاز

3- پالایش نفت آبادان، 14 امتیاز

4- دانشگاه آزاد اسلامی تهران، 13 امتیاز

5- شهرداری گرگان، 13 امتیاز

کد خبر 314937

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha