همشهری آنلاین: علیزاده‌طباطبایی ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده‌های مهدی هاشمی و احسان مازندرانی گفت: نسبت به قرار بازداشت که از سوی دادگاه برای موکلم احسان مازندرانی صادر شده بود، اعتراض کردیم که این اعتراض رد شد.

به گزارش ایسنا، سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی صبح امروز پیش از ورود به دادگاه انقلاب در جمع خبرنگارانی که برای پوشش دادگاه بابک زنجانی آمده بودند، در خصوص پرونده مهدی هاشمی گفت: مهدی هاشمی در ملاقاتی که با خانواده‌اش داشت مطرح کرده که رأی صادره از سوی دادگاه خلاف بین شرع است؛ زیرا در رأی دادگاه نوشته‌ شده بر اساس شهادت شهود، در حالی که در دادگاه شاهدی وجود نداشته است.

وی ادامه داد: در همین راستا از رییس دستگاه قضایی درخواست کرده‌ایم جلسات دادگاه منتشر شود. حال منتظریم ببینیم آیا با این درخواست موافقت می‌شود یا خیر.

وکیل‌مدافع مهدی هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا موکل‌تان با خانواده‌اش ملاقات حضوری داشته‌ یا خیر؟ گفت: بله، با اعضای خانواده به جز خانم مرعشی و وکلا ملاقات حضوری انجام شده است.

علیزاده‌طباطبایی درباره وضعیت پرونده احسان مازندرانی نیز گفت: نسبت به قرار بازداشت که از سوی دادگاه برای موکلم صادر شده بود، اعتراض کردیم که این اعتراض رد شد.

وی ادامه داد: پرونده مربوطه از شعبه 28 دادگاه انقلاب طی یکی دو روز آینده به دادسرا ارجاع خواهد شد.

کد خبر 313986

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha