همشهری آنلاین: قاضی صلواتی گفت: در ماجرای نقل و انتقال ملک ایران‌زمین سردفتر شماره ۸۱۹ به جای دریافت ۱۰ میلیون تومان، ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از زنجانی پول گرفته است.

به گزارش تسنیم، بابک زنجانی در دوازدهمین جلسه محاکمه متهمان نفتی درباره ماجرای پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی به فردی که خودش را مسئول حقوقی وزارت نفت معرفی کرده است، گفت: در تاریخ 15 اردیبهشت 92 آقای وزیر و س - ج قراردادی را تنظیم و آقای ن را به عنوان مسئول حقوقی وزارت نفت معرفی کردند.

متهم اصلی پرونده نفتی ادامه داد: قرار بود آقای ن قرارداد را نوشته و تنظیم کند. وقتی کارها تمام شد آقای ن اعلام کرد که هزینه حقوقی قرارداد 4 الی 5 میلیارد تومان می‌شود. به آقای ج گفتم این آقا می‌گوید 5 میلیارد تومان هزینه شده است.

زنجانی مدعی شد: در این ارتباط به اطلاعات سپاه زنگ زدم و گفتم چه کار کنم. آنها اعلام کردند که مبلغ را پرداخت نکنم. 2 روز بعد اطلاعات سپاه زنگ زد شما فقط مبلغی را پرداخت کن. به آقای ن گفتم 3 میلیارد بیشتر ندارم و او نیز در نهایت به دریافت 2.5 میلیارد تومان رضایت داد. در همین مبلغ چکی را صادر کردم و به اطلاعات سپاه نشان دادم که گفتند مشکلی ندارد و 14 الی 15 روز بعد نیز چک پاس شد.

قاضی صلواتی از زنجانی پرسید که در دفترخانه از شما چه مبلغی دریافت شده است، گفت: دقیقا به یاد ندارم.

صلواتی اضافه کرد: کل هزینه دفترخانه 10 میلیون تومان می‌شده است در صورتی که سردفتر شماره 819، 8 میلیارد و 800 میلیون تومان از شما پول گرفته است.

در این هنگام قاضی صلواتی به نماینده دادستان گفت: اگر سردفتر در این ارتباط به دادسرا احضار نشده سریع‌تر احضار شود که نماینده دادستان نیز پاسخ داد این فرد احضار شده است.

کد خبر 314567

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha