دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال سپاهان با توجه به شرایط مالی به این نتیجه رسیده که از دراگان اسکوچیچ برای ادامه کار در لیگ استفاده کند.

اسکوچیچ فرکی

به گزارش "ورزش سه"، این سرمربی اهل کرواسی که سابقه دو فصل حضور موفق در فوتبال ایران را دارد، در سال کاری تازه با فولاد نتایج بسیار ضعیفی گرفته و در رده پانزدهم جدول بسر می‌برد. با این حال سپاهانی‌ها با توجه به موفقیت او در ملوان و البته حضور مثبتش در فصل اول فولاد روی او نظر دارند. ضمن اینکه دراگان از نظر شرایط مالی مربی گرانقیمتی محسوب نمی‌شود و خرج زیادی روی دست سپاهان نخواهد گذاشت. به جز اینها، او با شرایط کار در ایران آشناست و حضورش در اصفهان ریسک چندانی ندارد.

از دیروز ( يكشنبه 17 آبان) این پیشنهاد با دراگان اسکوچیچ درمیان گذاشته شده است، این سرمربی که شایعه جدایی‌اش از فولاد به گوش می‌رسید دو جلسه با مسئولان فولاد برگزار کرده است. جلسه اول روز گذشته بین او و مدیرعامل و جلسه دوم امروز بین وی و مدیر کارخانه فولاد خوزستان که قول‌های او در ابتدای فصل باعث تمدید قرارداد دوساله دراگان با این تیم جنوبی شد.

اسکوچیچ که در ابتدای فصل از سپاهان پیشنهاد همکاری داشت، بعد از جلسه با مدیر کارخانه راضی شد در فولاد بماند، اما شرایط مطابق میل او پیش نرفت و فولاد بعد از یک فصل نقل و انتقالات ضعیف نتایجی دور از انتظار گرفت.

به نظر می‌رسد اسکوچیچ درباره جدایی از فولاد به جمع‌بندی کاملی رسیده اما به شرط آنکه از نظر مالی با مدیران این تیم به توافق برسد. او با فولاد قرارداد دو ساله دارد و اخراج او به معنای دریافت همه مبلغ قراردادش خواهد بود. این اهرمی است که او را در فولاد نگه داشته و الا بعید به نظر می‌رسید که او به کار در فولاد ادامه دهد.

سپاهانی‌ها که توپ را به زمین دراگان انداخته‌اند در صورت دریافت رضایتنامه از طرف او با وی پای میز مذاکره می‌نشینند. اما اگر دراگان به توافق خاصی نرسد، کارش را با فولاد ادامه خواهد داد و آن وقت باید منتظر آینده بود.

سپاهانی‌ها دو مربی کروات دیگر را نیز به عنوان نامزد سرمربیگری در آب نمک خوابانده‌اند که یکی از آنها لوکا بوناچیچ سرمربی سابق این تیم است.

کد خبر 313227

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha