یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

پزشک ثروتمندی که پس از مرگ زن مورد علاقه‌اش دست به‌خودکشی زده بود و روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، پس از گذشت ۳ روز جان باخت.

پزشک

اين مرد 60ساله كه به‌تنهايي زندگي مي‌كرد، شامگاه چهارشنبه گذشته از پشت بام خانه‌اش در شمال تهران خود را به پايين پرتاب كرد و به‌شدت مجروح شد. اين درحالي بود كه روي گردن و دستانش آثار ضربات چاقو ديده مي‌شد كه براي مداوا به بيمارستان انتقال يافت. از سويي مأموران پس از حضور در خانه وي، ‌جسد زني 36ساله را پيدا كردند كه به طرز مرموزي جان باخته بود و روي ديوار خانه اشعار و جمله‌هاي عاشقانه‌اي ديدند كه با خون نوشته شده بود.

در تحقيق از پزشك مشخص شد كه وي زن جوان را براي مراقبت از خودش استخدام كرده و به‌تدريج عاشقش شده بود. زن جوان اما بر اثر ايست قلبي، جان باخت و حتي پزشك مسن يك روز با جسد او زندگي كرد تا اينكه تصميم به‌خودكشي گرفت. ابتدا با چاقو خودزني كرده و پس از آن به پشت بام رفت و خودش را به پايين پرتاب كرد. به گزارش همشهري، بعد از گذشت 3روز پزشك مسن روي تخت بيمارستان جان باخت و تحقيقات درخصوص علت مرگ اسرارآميز زن جوان كه جسدش در خانه وي كشف شده بود، همچنان ادامه دارد.

کد خبر 313124

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha